4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej...
fot. Jakub Steinborn / Polska Press

Już niemal połowa polskich konsumentów przy wyborze kupowanych produktów uwzględnia, czy firmy są odpowiedzialne społecznie

Przychylność dla marek postrzeganych jako etyczne częściej deklarują osoby z wyższym wykształceniem (43%) i to kobiety, bardziej niż mężczyźni, doceniają taką postawę. Aż 47% ankietowanych konsumentek (vs 38% mężczyzn) zadeklarowało, że częściej sięga po marki, które postrzega jako etyczne. Mężczyźni (15%) z kolei są bardziej, niż kobiety (9%), skłonni do zaangażowania się w akcje społeczne, które uderzają w marki łamiące zasady etyki.

Zobacz również

Imponujące samochody retro zjechały na Noc Muzeów w Kartuzach

Imponujące samochody retro zjechały na Noc Muzeów w Kartuzach

Niedziela na targowisku rolniczym w Sławnie bardzo udana. Zdjęcia

Niedziela na targowisku rolniczym w Sławnie bardzo udana. Zdjęcia

Polecamy

Wolność słowa według Małgorzaty Besz-Janickiej. Komentarz Mateusza Majnusza

Wolność słowa według Małgorzaty Besz-Janickiej. Komentarz Mateusza Majnusza

To już oficjalne – wiemy, kiedy pojawi się GTA 6

NOWE FAKTY
To już oficjalne – wiemy, kiedy pojawi się GTA 6

Masz takie objawy? Po nich rozpoznasz, że w organizmie rozwija się rak

Masz takie objawy? Po nich rozpoznasz, że w organizmie rozwija się rak