MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kablówka z zastrzeżeniami

Kub
O nowych sposobach regulacji rachunków, aktualnej ofercie oraz dostępie do internetu można dowiedzieć się wybierając numer 9480.

To numer biura obsługi klienta telewizji UPC. Abonenci narzekają jednak, że jeśli chcą zgłosić usterkę, to kilkanaście minut muszą czekać, zanim ktoś odbierze słuchawkę.
- O nowej ofercie klient informowany jest od razu, ale jeśli trzeba naprawić usterkę, to nie można doprosić się przyjazdu serwisanta - uważa pan Andrzej, mieszkaniec osiedla Malinka. - Kilka dni temu od rana nie było kablówki i nikt nas nie poinformował o powodzie. Jednak abonament trzeba płacić regularnie i na zniżki liczyć nie można.
Marcin Kościarz, koordynator ds. komunikacji we wrocławskim oddziale UPC twierdzi, że po raz pierwszy spotyka się z zastrzeżeniami dotyczącymi funkcjonowania biura obsługi klienta.

- Skoncentrowaliśmy obsługę telefoniczną w Ogólnopolskim Biurze Obsługi Klienta. Abonenci mogą do nas zadzwonić w każdej chwili, także w nocy, w dni wolne od pracy. Zapewnienie obsługi na taką skalę przez lokalne biura nie byłoby możliwe. Kilkaset udostępnionych linii telefonicznych umożliwia szybkie i bezproblemowe dodzwonienie się - stwierdza Marcin Kościarz.
Klienci UPC z Opola wielokrotnie zgłaszali, że nie mogą dodzwonić się do biura telewizji na osiedlu Chabry.
Lokalne biuro obsługi klienta w Opolu nie prowadzi obsługi telefonicznej. Obsługa telefoniczna jest pod numerem 94 80 - mówi Kościarz.
Usterki. To kolejny najczęściej przez klientów wymieniany zarzut pod adresem UPC. Narzekają na kłopoty z odbiorem albo znikające programy.

- Niestety zdarzają się przerwy w nadawaniu programów, które staramy się na bieżąco usuwać. Częstą przyczyną takich przerw jest umyślna dewastacja naszych sieci. Inną przyczyną, na którą nie mamy wpływu, są przerwy w dostawie energii elektrycznej. Tak też było kilka dni temu na opolskim osiedlu Malinka - wyjaśnia Marcin Kościarz.

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska