Biuro Marketingu i Public Relations Uniwersytetu Opolskiego do promocji uczelni postanowiło wykorzystać znane produkcje filmowe. Studenci poszczególnych wydziałów wcielili się w postaci bohaterów z największych kinowych i serialowych przebojów. Np. Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki promuje się nawiązaniem do filmu "Powrót do przyszłości", Wydział Przyrodniczo-Techniczny - "Parkiem Jurajskim", a Wydział Teologiczny - "Gwiezdnymi wojnami". W ten wyjątkowo kreatywny i dowcipny sposób zaprezentowano 12 wydziałów opolskiej uczelni.
Konkurs Genius Universitatis, czyli duch uczelni - premiuje nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją wyższej szkoły, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji, estetykę i jakość wykonania materiałów promocyjnych.
Na tegoroczny, dziesiąty już konkurs, nadesłano 79 propozycji z 38 uczelni. Jury konkursu przyznało nagrody w siedmiu kategoriach.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?