Kamienna-Gręboszów > BMW na drzewie. Zginął 18-latek

Tomasz Dragan
Udostępnij:
Do wypadku doszło w sobotę po godzinie 22.00 na drodze łączącej Namysłów z Kluczborkiem.

Autem BMW kierował 20-latek z Namysłowa.

- Ze wstępnych oględzin miejsca wypadku wynika, że kierowca nie dostostował prędkości do warunków panujących na drodze. Auto uderzyło w drzewo - informuje aspirant sztabowy Jerzy Myca, rzecznik namysłowskiej policji.

Autem jechało pięć osób w wieku 16-20 lat.

Cztery z nich zostały ranne, a jedna - 18-letni pasażer - zmarła w trakcie reanimacji.

Wyświetl większą mapę

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 204

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

D
Devon
Myślałem że blokada tematu na jakiś czas ostudzi emocje.
Ale nadal widzę bezsensowną dyskusję na ten temat.

Uszanujcie zmarłego i jego rodzinę oraz bliskich.
~kasienka21111~
a jeszcze jedno chcialam powiedziec Adam napewno wybaczy Kubie bo byli i zawsze beda przyjaciolmi rozumiecie wszyscy !! i napewno dostanie wzawiasach wyrok wiec niegadac o dozywociu bo tak niebedzie !! on juz ma juz kare do konca zycia wiec ta lekacja bedzie dla wszytskich !! i teraz kazdy powinnien uwazac jak jezdzi bo sami niejestescie lepsi kazdemu z was mogla sie taka tragednia wydarzyc !!
Śpij snem wiecznym już na zawsze, bez końca."Adamie"
~kasienka21111~
W dniu 13.11.2008 o 19:13, Gość napisał:

JAk nie wiecie co się tam stało to nie piszcie takich głupot!!! Prawde moga powiedziec tylko ci ludzie ktorzy byli w tym aucie. Serca nie macie, piszecie takie bzdury ze az żal.pl!! Obdarzacie litościa tylko Adama i jego rodzine, ale zapewniam wszystkich ze rodziny poszkodowanych oraz kierowcy i sam kierowca tez cierpią. FAkt jest młody i mial szybkie auto ale z nieba pewnie mu nie spadło.Nikt nikogo nie zmuszał do jazdy tym autem!!!!!! Teraz pewnie przez długi czas sam nie wsiadzie za kierownice, a co dopirero zrobi przyjemnosc innym zabierajc ich na imprezy... Kierowca tez czlowiek, zapewniam mily i kolezenski i nigdy nie zostawi kogos bez pomocy, napewno po takim przezyciu (a co dopiero po waszych glupich komentarzach)trudno bedzie mu wrocić do codziennosci. Współczujcie też jemu i jego rodzinie.Rodzinie Adama takze wszyscy wspolczujemy. NApewno wielka tragedia. I naprawde nie nam ludzią osadzac ludzie czyny. I PROSZE nie piszcie bezmyslnych komentarzy wobec ludzi.A poza ttym jak mozna porównywac ludzka tragedia do drzew!!!!Od sadzenia sa sady i sam Pan Bóg, a nie my!!


jedyna osoba ktora dobrze mowi zgadzam sie z toba oni byli przyjaciolmi wiec niezrobil tego umyslnie , a po drugie jakby oni chcieli to by powiedzieli zeby zwolnil ale niepowiedzieli bo niechcieli a kierwowca by napewno zwolnil gdyby oni chcieli ,jechalam znim wielokrotnie i wiem jak jezdzi i niezrobil tego umyslnie wspolczuje wszytskim ale teraz sie musimy modlic o Adasia i o zdrowie Przemka mojego kuzyna i o Magde !
G
Gość
JAk nie wiecie co się tam stało to nie piszcie takich głupot!!! Prawde moga powiedziec tylko ci ludzie ktorzy byli w tym aucie. Serca nie macie, piszecie takie bzdury ze az żal.pl!! Obdarzacie litościa tylko Adama i jego rodzine, ale zapewniam wszystkich ze rodziny poszkodowanych oraz kierowcy i sam kierowca tez cierpią. FAkt jest młody i mial szybkie auto ale z nieba pewnie mu nie spadło.Nikt nikogo nie zmuszał do jazdy tym autem!!!!!! Teraz pewnie przez długi czas sam nie wsiadzie za kierownice, a co dopirero zrobi przyjemnosc innym zabierajc ich na imprezy... Kierowca tez czlowiek, zapewniam mily i kolezenski i nigdy nie zostawi kogos bez pomocy, napewno po takim przezyciu (a co dopiero po waszych glupich komentarzach)trudno bedzie mu wrocić do codziennosci. Współczujcie też jemu i jego rodzinie.Rodzinie Adama takze wszyscy wspolczujemy. NApewno wielka tragedia. I naprawde nie nam ludzią osadzac ludzie czyny. I PROSZE nie piszcie bezmyslnych komentarzy wobec ludzi.A poza ttym jak mozna porównywac ludzka tragedia do drzew!!!!Od sadzenia sa sady i sam Pan Bóg, a nie my!!
k
kati
W dniu 13.11.2008 o 18:04, napisał:

Boże !Ludzie co wy wypisujecie ??To nie była wina tylko kierowcy !Bo reszta mogła mu powiedzieć zeby jechał wolniej !A kierowca sam nie wiedział co się stanie bo chyba jak by wiedział to by w ogóle nie wsiadł to tego auta !I nie wińcie kierowcy !Stało sie i koniec. ;(Co to ma być "Szkoda przyrody"Jak bym cie spotkała to juz byś nie zył człowieku poj***ny !Nie masz serca draniu !Wyobraź sobie że np. zginął twoj kuzyn ... też byś mówił ze szkoda drzewa ?Nieee !! napewno nie ;/Pomyśl co czują jego rodzicie !Był przed studniówką .. całe życie przed nim było ;(Jesteś poprostu świnią i życzę ci tego samego co stało się Ś.P Adasiowi ;(Chociaz ze nie zyczy się nikomu co samemu sobie nie miłe , ale akurat tobie to można takiego czegoś pozyczyć .. !!Ludzie ryczą i przezywają smierć kolegi , brata , syna a ty tu piszesz że szkoda przyrody !! ;/Albo że jednego deb***a mniej przecież Adaś nie kierował to sie zastanówciee .. !!


a drzewa powinni wyciac to prawdopodobienstwo osob umierajacych w wypadkach bylo by mniejsze !!
k
kati
W dniu 09.11.2008 o 11:38, Aśka napisał:

gówniarz+BMW=śmierć


a najlepsze z tego wszystkiego jest to ze kierowca uczył się na policjanta.Brak słów
[*]
Boże !
Ludzie co wy wypisujecie ??
To nie była wina tylko kierowcy !
Bo reszta mogła mu powiedzieć zeby jechał wolniej !
A kierowca sam nie wiedział co się stanie bo chyba jak by wiedział to by w ogóle nie wsiadł to tego auta !
I nie wińcie kierowcy !
Stało sie i koniec. ;(
Co to ma być "Szkoda przyrody"
Jak bym cie spotkała to juz byś nie zył człowieku poj***ny !
Nie masz serca draniu !
Wyobraź sobie że np. zginął twoj kuzyn ... też byś mówił ze szkoda drzewa ?
Nieee !! napewno nie ;/
Pomyśl co czują jego rodzicie !
Był przed studniówką .. całe życie przed nim było ;(
Jesteś poprostu świnią i życzę ci tego samego co stało się Ś.P Adasiowi ;(
Chociaz ze nie zyczy się nikomu co samemu sobie nie miłe , ale akurat tobie to można takiego czegoś pozyczyć .. !!
Ludzie ryczą i przezywają smierć kolegi , brata , syna a ty tu piszesz że szkoda przyrody !! ;/
Albo że jednego deb***a mniej przecież Adaś nie kierował to sie zastanówciee .. !!
g
gość
W dniu 09.11.2008 o 12:16, AUDIMAN napisał:

Tylko szkoda tych niewinnych ludzi?SZKODA TYCH DRZEW,SZKODA PRZYRODYGowniarz sam sobie WINNY!Jednego idioty mniej! Haaa,haa,haa!



jak gówniarz sam sobie winny jaK BYŁ TYLKO PASAŻEREM NIEWINNYM BYŁ BARDZO FAJNYM CHŁOPAKIEM JAK GO NIE ZNAŁEŚ TO TAK NIE PISZ
k
kkkk
a o tym bedzie decydawał kto inny.
ale mozecie skonczyc juz ten wątek??
wogóle po co jest mozliwosc komentowania czyjejs smierci i tragedii.
powinnismy wspólczuc rodzinie Adasia.i jego przyjacielom.
wiem jaki był. i wszycy bedziemy go takiego pamietac. usmiechcietego.wesolego.
ale czasu nikt nie coofnie.
bedzie co bedzie. a pan K. pewnie załuje bo to tez byl jego kumpel.
byc moze dostanie kare.ale najwieksza kara dla niega sa te mysli.
nie mozna sie mscic.
Adas pewnie patrzy zgóry i sie cieszy ze tyle osób o nim pamieta i go kocha.
z
znowu to samo
i znów to samo -przestańcie pisac tu te bzdury bo to jest normalnie żałosne !!! ....najlepiej niech modernator zablokuje to forym .... bo to głupie pisanie do niczego tu nie prowadzi........... ........Adaś..... spoczywaj w pokoju wiecznym .....
g
gall
powinni go wsadzić na 15-20 lat
O
ON18
W dniu 10.11.2008 o 11:21, Kasia..... napisał:

Żali ci **** ściska rok ale był a ty nim nie byłes i nigdy nie bedziesz!!!!!!! za głupi jestes i mało inteligętny!!!!!!!!!! Ciebie powinni ukarać za ten *** komentarzyk!!!!!!!!!! żałosny jesteś zastanów sie co piszesz bezmyślny człowieku!!!!!



ALE DZIECINADA KŁÓCICIE SIĘ O TAKIE COŚ !!! (W SUMIE NALEŻAŁO SIĘ CWANIAKOWI PANU F......!MOŻE TO GO CZEGOŚ NAUCZY CHOCIAŻ WĄTPIĘ...)WSPÓŁCZUCIE DLA RODZINY ZABITEGO
k
koleżanka z podstawówki
Niech wiatr poniesie Twą duszę do nieba.
Trumna jak łóżko wygodna niech będzie.
A Bóg łaskawy raczy Cię przyjąć do raju,
Gdzie będziesz żył wiecznie.

Niech każdy kto może nachyli swą głowę,
Wsłucha się w słowa co z serca usłyszy.
Odprowadźmy do Boga kochaną osobę,
I uczcijmy odejście minuta ciszy...

Na zawsze w naszych sercach Adaś
Spoczywaj w spokoju. ;(
A
AgnieszkaHelińska
W dniu 09.11.2008 o 13:30, HELA napisał:

SZKODA CHłOPAKA, A KIEROWCA POWINIEN SIę ZASTANOWIć JAK JECHAć BO WIóZł LUDZI A NIE WORKI Z KARTOFLAMI. SKORO CHCIAł ZAIMPONOWAć INNYM I NIE UMIAł DOSTOSOWAć PRęDKOśCI TO NIECH SOBIE ZAFUNDUJE TACZKę Z PLANDEKą TO BęDZIE BEZPIECZNIEJ.



KUBA! To nie są moje słowa! Ktoś albo się pode mnie podszył, albo po prostu ma taki sam nick ... Sam wiesz, że nie napisałabym tak.... Na pewno mam jakiś żal w sercu do Ciebie, ale nie pisałabym tego na forum.. Trzymaj się...

Madzia, skarbuś trzymaj się!!! :*:*
p
paula
proszę Was....
Przejdź na stronę główną Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie