3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Spotkanie "Bliski Wschód – Wyprawy Jacka Słowaka" w kieleckim "Zameczku"

Spotkanie "Bliski Wschód – Wyprawy Jacka Słowaka" w kieleckim "Zameczku"

Przy Zespole Szkół Samorządowych w Janowie trwa budowa kompleksu sportowego

Przy Zespole Szkół Samorządowych w Janowie trwa budowa kompleksu sportowego

Polecamy

Relacje „Przyjaciół” w realu. 20 lat temu wyemitowano ostatni odcinek tego serialu

NOWE
Relacje „Przyjaciół” w realu. 20 lat temu wyemitowano ostatni odcinek tego serialu

Jeszcze w tym tygodniu do Polski wrócą przymrozki! Ile stopni prognozuje IMGW?

Jeszcze w tym tygodniu do Polski wrócą przymrozki! Ile stopni prognozuje IMGW?

Pierwszy objaw wyprzedza chorobę o 3 lata. Co może oznaczać linia na paznokciu? VIDEO

Pierwszy objaw wyprzedza chorobę o 3 lata. Co może oznaczać linia na paznokciu? VIDEO