1 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Każda firma powinna jak najszybciej wdrożyć zaawansowane...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Klient udostępnia dane, niekoniecznie osobowe, firma daje rabat. Takie relacje zyskują coraz więcej zwolenników [3.02.2022]

KR201212AZ_055.jpg

Każda firma powinna jak najszybciej wdrożyć zaawansowane działania w zakresie gromadzenia i analizy informacji o konsumentach w ramach tworzenia nowoczesnej kultury opartej na danych. Aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji o podzieleniu się z markami informacjami na swój temat, warto zaproponować im jakieś korzyści.

Zobacz również

Pożar na osiedlu Rokosowo w Koszalinie. Jedna osoba nie żyje [ZDJĘCIA]

Pożar na osiedlu Rokosowo w Koszalinie. Jedna osoba nie żyje [ZDJĘCIA]

Oceny piłkarzy Lechii za mecz ze Stalą. Fatalne błędy Olssona, Bugaja i Piły

Oceny piłkarzy Lechii za mecz ze Stalą. Fatalne błędy Olssona, Bugaja i Piły

Polecamy

Działo się w GP Chorwacji! Wielki wieczór Holdera, Zmarzlik tuż za podium

Z OSTATNIEJ CHWILI
Działo się w GP Chorwacji! Wielki wieczór Holdera, Zmarzlik tuż za podium

Aluron CMC Warta Zawiercie wyrównała. Mistrz Polski nie wykorzystał sytuacji

Aluron CMC Warta Zawiercie wyrównała. Mistrz Polski nie wykorzystał sytuacji

Efekt motyla. Przyczyny i skutki

Efekt motyla. Przyczyny i skutki