Klub Protector w Opolu zamknięty. To była jedna z największych dyskotek w regionie

fot. Sławomir Mielnik
fot. Sławomir Mielnik
Obsługa dostała wypowiedzenia we wtorek, od soboty dyskoteka będzie nieczynna. Jak mówi jeden z pracowników, do Protectora przychodziło coraz mniej ludzi i lokal przestał być opłacalny.

Zlokalizowany na tyłach ulicy Głogowskiej klub działał trzy lata w hali, w której przed laty mieścił się jeden z pierwszych w Opolu marketów "Oskar". To najwyraźniej nie jest szczęśliwe miejsce do prowadzenia działalności rozrywkowej. Upadła tam już dyskoteka "Przystanek", poprzednik Protectora.

- Kryzys wpływa także, negatywnie, na działalność dyskotek. Odczuliśmy to gdy tylko zaczął się w Europie - mówi Marcin Badecki, współwłaściciel i menadżer dyskoteki "Azteka" w Budkowicach. - Wielu z naszych gości zarabia na życie za granicą. Jak tracą pracę, przestają przyjeżdżać na dyskotekę. Teraz nie jest jeszcze najgorzej. Zbliżają się wakacje, młodzież będzie miała czas i zawsze znajdzie parę złotych na zabawę. Prawdziwy obraz sytuacji będziemy mieli dopiero we wrześniu.
Przeciwnego zdania jest natomiast Krystian Linder, właściciel dyskoteki A4 w Pietni koło Krapkowic:

- W moim lokalu nie ma kryzysu, mam wręcz wrażenie, że jest lepiej niż dotąd -mówi. - Może to rezultat tego, że padają mniejsze lub źle zarządzane dyskoteki i publiczność przenosi się do nas.

FLESZ: Polacy żyją krócej. Co nas zabija?

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 46

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Azteka bardzo fajny klub byłem duzo razy.wystrój piekny jak w aztece majówTYLKO CZEMU GO ZAMKNELI ?????????????

S
S_azzura

opolski Protektor to zbiorowisko Ćpunów i narkomanów opolskich.Co do ochrony która była w tej melinie szkoda słów zwykłe buraki ktore nawpier***ały sie koksów naĆpani zreszta podobnie jak uczestnicy imprezy..... dobrze ze zamknieto ta mete . . . . .

m
misia

tak to prawda żabciu tam było jak ch..... ale nie ma juz nic i oby nie ruszylo nic w opolu cos pod tym samym metrazu co protec i cala ta pseudo ochrona pocpance pier***one

m
misia

a jak chcecie sie wyszaleć to do drake na spokojnie tam jest sympatycznie tam nie dostaniecie od nacpanego ochroniarza

z
zabcia

a ochrona na dropach i po amfie co impre i agresja i jak isc sie pobawic skoro jest niebezpiecznie widzialem wiele a typ ktury dostal tulipanem w kask masakra cale szcescie ze zamkneli ta popeline starczy w miescie podobnych lokali gdzie mozna dostac po glowie od nacpanych pseudo ochroniarzy nie tylko w protku bez cpania idzie sie bawic i prosze was jestescie mlodzi nie cpajcie

ż
żabcia

protector to lipa jak ch....ochrona bez przyczyny wyrzuciła mnie z impry i ci pseudo ochrona i cały co widzialem załuje kasy co wydalem i czasu w

j
johny

I dobrze że zamknęli tę melinę, ćpanie i chlanie małolatów przeniesie się w inne miejsce. Mam 25 lat i widziałem co tam się działo, wracające ekipy gnojków demolowały wszystko, otworzyć im lokal po komendą PO

D
Detector

Bardzo dobrze, że Protka zamknęli, teraz przynajmniej przystanki na ozimskiej nie są demolowane co sobotę, kiedy "ekipa" z protka wraca na piechotę na dworzec PKP. Przy okazji nie dudni, bo w lecie to dudniło w promieniu 800m od protka.

k
krecik

szkoda klub zamknęli . ale tego co widzieliśmy,słyszeliśmy i przeżyliśmy w tym klubie naszych lepszych i gorszych wspomnień mam nie odbiorą. pozdro częsty bywalec tej impry.

l
luk_28

LOKAL OK OBSŁUGA DRAMAT, OCHRONA DNO - SAMI KRYMINALIŚCI , BILI WSZYSTKICH, KOPALI -SPYCHALI ZE SCHODÓW, SAM DOSTAŁEM TYLKO DLA TEGO ŻE SIĘ POPATRZYŁEM - KOPALI MNIE NA ZIEMI JAK BYM NIE ZAKRYŁ GŁOWY TO NIE WIEM JAK BY SIE TO SKOŃCZYŁO, JEST TO PRZYKŁAD JAK MOŻNA PRZYCIĄGNĄĆ UWAGĘ WYGLĄDEM LOKALU, A ODRZUCIĆ OBSŁUGĄ, ALE TAK JUŻ JEST JAK WIEŚNIAK SIE DOROBI I OTWIERA TAKIE LOKALE TO PÓŹNIEJ MYSLI ŻE TO DALEJ OBORA TYLKO I TRZEBA ZATRUDNIAĆ SZMACIARZY I GNOJORZUTKÓW DO OBSŁUGI . NA WŁASNE ŻYCZENIE, TYLE KASY WYŁOŻYŁ NA LOKAL I ZAOSZCZĘDZIŁ NA OBSŁUDZE HEHE ELEMENTARNY BŁĄD BO TO NAK NAPRAWDĘ LUDZIE TWORZĄ KLIMAT.

a
anet(k)a

`ja niestety nie zdążyłam jeszcze wybrać się do naszego Protektora w Opolu i juz niestety nie będe miała takiej okazji...:[
ale moim zdaniem każdy kto umie się dobrze bawić to impreza na pewno mu się podibała...
koleżanki jeździły i jakoś nie narzekały na impreze^^
A teraz co ma robić młodzież w naszym wieku?? wkoło wszędzie już zamykają imprezy... ---> Protector,Vader...:|
I gdzie młodzierz ma sie wyszaleć na wakacje...???

Pozdrawiam i Całuje gorąco:**

G
Gość

Chodze regularnie na Protka Tylko ze w Opatowie (Woj.śląskie) I Wiecie co? Jak dla mnie to np. VIVA się chowa... Mała sala i Tylko jedna ale super atmosfera, Bramkarze są spoko nie biją kazdego, a starają się utrzymać spokój na sali... Bar Dobrze działa, a I Coś ciepłego do zjedzenia czy wypicia też jest...

Co Do protka Nie mam zastrzeżeń... I osobiście polecam

m
mała 30

Powiem krótko była świetna dyskoteka,fajna muza i porządek na sali-czego w innych klubach brakuje.Mam nadzieje,że to tylko tymczasowe!!!

:((

Dobry pomysł ;(((

z
zrozpaczona

zalamka, to byl swietny klub.czy on jest zamkniety na jakis czas czy juz na amen.nie no po prostu wszystko pada w tej polsce,nie ma juz kompletnie gdzie pojsc!!!Zostala tylko azteka w calym opolskiem z porzadnych klubow ale protek byl najlepszy.czemu ludzie sie nie bawia,nie rozumiem tego.10 zl za wjazd to nie majatek.wystroj byl niesamowity,muza dobra,tyle sal do wyboru...jestem zalamana przezuce sie chyba na szydelkowanie:(((((

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3