Klucz do sukcesu Biedronki. Tańsze Coca-Cola czy Tymbark, ale butelki mniejsze?

Redakcja
Klient chętniej kupi więc tańszy towar, nawet w minimalnie mniejszej butelce czy lżejszym pudełku
Klient chętniej kupi więc tańszy towar, nawet w minimalnie mniejszej butelce czy lżejszym pudełku Biedronka
Klient patrzy na ceny.

Na wielkość opakowania niekoniecznie. Jak twierdzi "Gazeta Wyborcza", chętniej kupi więc tańszy towar, nawet w minimalnie mniejszej butelce czy lżejszym pudełku. Tak narodził się downsizing - klucz do zrozumienia Biedronki.

Kupując w Biedronce dużą Coca-Colę czy soki Tymbark, wielu klientów nie zauważy, że dostanie butelkę o pojemności 1,75 l, choć w innych sklepach standardem są duże butelki z 2 l. napoju. Jednak opakowania w Biedronce nie zawsze są mniejsze - np. napoje Frugo mają w tej sieci rozmiar większy od standardowego, sprzedawanego w innych sklepach - zauważa "Gazeta WYborcza."

Konkurenci Biedronki też chcieliby sprzedawać produkty w indywidualnych opakowaniach, skarżą się jednak, że ogranicza im się możliwość stosowania podobnych praktyk, ponieważ między Biedronką a producentami istnieje porozumienie, w którym UOKiK nie widzi problemu - czytamy w  "GW"

 

Źródło: Gazeta Wyborcza

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Klucz do sukcesu Biedronki. Tańsze Coca-Cola czy Tymbark, ale butelki mniejsze? - Gazeta Pomorska

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska