Kolejna produkcja z serii .io – Superhex.io

materiał partnera

Dzisiaj przyjrzymy się bardzo ciekawej produkcji pod tytułem Superhex.io korzystającej z wielu rozwiązań znanych z innych gier .io, ale równocześnie, podobnie jak każda z tych gier, charakteryzująca się oryginalnym podejściem do tematu oraz oferująca zgoła inny rodzaj rozgrywki. Począwszy od Agar.io poprzez inne produkcje mieliśmy do czynienia z wykorzystaniem zgoła tego samego mechanizmu i umieszczaniem go w odmiennym modelu gry, co sprawiało, że każda z gier była unikalna. Tym razem mamy do czynienia z połączeniem elementów zręcznościowych i strategicznych.

Naszym zadaniem, podobnie jak w reszcie gier z serii .io jest, o czym była już mowa, zdobycie jak najwyższej pozycji w rankingu przez uzyskanie największej spośród wszystkich graczy na danej planszy puli punktów. Tym razem nie będziemy jednak zbierać porozsiewanych na mapie elementów ani dokonywać innych akcji mających tę pulę zwiększyć, ale będziemy zdobywać sobie terytorium złożone z heksagonalnych pól. W tym celu kierujemy naszą „postacią” w taki sposób, że rysujemy kolorową linię – gdy uda nam się zamknąć stworzony kształt, zostaje on wypełniony kolorem przydzielonym przez grę. Terytorium zagarnięte przez przeciwników możemy zdobywać w ten sam sposób: musimy się na nie dostać a następnie przyłączyć do naszego przez stworzenie zamykającego się kształtu. Tak czy inaczej – podczas „rysowania” jesteśmy narażeni na ataki przeciwników, podobnie jak oni sami: jeśli okrąg sterowany przez przeciwnika zetknie się z rysowaną przez nas linią natychmiast zginiemy a całe nasze terytorium przepadnie. Podobnie – jeśli uda nam się dopaść przeciwnika w niekorzystnej dla niego sytuacji, możemy z łatwością wyeliminować go z rozgrywki. W przeciwieństwie jednak do wielu innych produkcji z serii .io, tutaj nie możemy przejmować punktów przeciwnika, ale w zależności od tego jak duże terytorium udało mu się zdobyć, tyle punktów otrzymujemy jako premia; warto w tym momencie także dodać, że suma uzyskanych punków nie wpływa w żaden sposób na rozgrywkę – w innych grach sprawiała ona, że stawaliśmy się bardziej niebezpiecznym przeciwnikiem, przykładowo w Agar.io nasza postać zwiększała swój rozmiar co ułatwiało pokonywanie wrogów.

Podobnie jak w innych produkcjach z serii .io, tak też tutaj oprawa graficzna i dźwiękowa są minimalistyczne i mające zapewnić jak największa przejrzystość przy jednocześnie najmniejszym obciążeniu zasobów urządzenia. Sama kolorystyka jest jednak przyjemna dla oka, podobnie jak rozmieszczenie poszczególnych elementów interfejsu: tablicy wyników oraz okienka prezentującego nasze poczynania.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska