Kolejne linie autokarowe z Polski na Ukrainę uruchamia platforma Sindbad-Eurobus.

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Cztery nowe linie uruchamia właśnie platforma Sindbad-Eurobus. Obsługiwać je będą ukraiński przewoźnik „Przykarpacki Exspress” oraz polski partner - Janosik z Rzeszowa.
Cztery nowe linie uruchamia właśnie platforma Sindbad-Eurobus. Obsługiwać je będą ukraiński przewoźnik „Przykarpacki Exspress” oraz polski partner - Janosik z Rzeszowa. Sławomir Mielnik
Największym konkurentem przewozów międzynarodowych są tanie linie lotnicze.

Z rosnącą liczbą Ukraińców pracujących w Polsce wiąże się większe zainteresowanie połączeniami między tymi krajami.
Dostrzegają to firmy zajmujące się transportem osób.

Cztery nowe linie uruchamia właśnie platforma Sindbad-Eurobus. Obsługiwać je będą ukraiński przewoźnik „Przykarpacki Exspress” oraz polski partner - Janosik z Rzeszowa.

Autokary na trzech z nich będą kursowały codziennie na trasach z Wrocławia przez Opole do Czerniowców oraz Jeleniej Góry tą samą trasą, ale także ze Szczecina do Czerniowców.

Czwarta linia będzie łączyła czeskie Pilzno z Czerniowcami, a autokary mają jeździć na niej cztery razy w tygodniu.

- Uruchomienie tych połączeń wiąże się z przyjęciem firmy Przykarpacki Ekspres do grona partnerów platformy Sindbad-Eurobus - mówi Bogdan Kurys, wiceprezes Sindbada. W sumie do platformy należy już niespełna 25 firm przewozowych, w tym ukraińskie. Obsługują one około 40 linii z Polski do krajów na Wschodzie (oprócz Ukrainy, także do Białorusi, Mołdawii, Litwy, Łotwy i Estonii) i około 20 na zachód Europy. Ale jak zauważa Bogdan Kurys, liczba pasażerów przewożonych na zachód jest dużo wyższa niż na liniach kursujących na wschód, a obsługiwanych głównie przez firmy ukraińskie. - Rynek przewozów osobowych w tym kraju wygląda tak, jak u nas kilkanaście lat temu - ocenia Kurys. - Jest podzielony między ponad stu przewoźników, więc naturalną koleją rzeczy będzie jego konsolidacja.

W tym roku na taką konsolidację zdecydował się właśnie Sindbad, który stworzył jedną platformę z Eurobusem (firmą zajmująca się sprzedażą biletów na kursy współpracujących z nią przewoźników).

W ocenie wiceprezesa Sindbada, największym konkurentem dla jego firmy są tanie linie lotnicze, które w 2015 r. przewiozły 20 mln osób z Polski, podczas gdy z autokarów skorzystało 2 mln osób, a z pociągów 700 tysięcy.

- Bolączką jest także często nierejestrowana działalność przewozowa busami do 8 osób, z której według naszych szacunków może korzystać nawet 2,5 mln Polaków - podsumowuje Bogdan Kurys.

Nowe autobusy w Sindbadzie (materiał archiwalny)

Centrum biznesu Jaworzyna Śląska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 13

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
gość
Troll z KOD. Nie karmić.
G
Gość
W dniu 24.12.2016 o 08:54, anonim napisał:

Pytanie do przewoznikow KIEROWCY TO PRZYNAJMNIEJ WYSPANI CZY JAZDA PO KRAWEDZI 24 na dobe jezdzic bo to sie liczy w sinbadzie

Jechałeś chociaż raz tymi busami?,Bo jesli jechałeś,to powinienes zauważyć ,że zawsze jest dwóch kierowców cyklicznie zmieniających sie i pilot,więc przestań pier......... głupoty

a
anonim

Pytanie do przewoznikow KIEROWCY TO PRZYNAJMNIEJ WYSPANI CZY JAZDA PO KRAWEDZI 24 na dobe jezdzic bo to sie liczy w sinbadzie

Z
ZANETA Z OPOLA

Przejazdy z Sindbadem to nie to co było kilka lat temu , wtedy to pasażer to był sanowany klient dzisiaj to ZŁO  KONIECZNE   na którym robi się pieniądze. Dzisiaj to praktycznie nie ma już żadnej konkurencji jedynie zostały busiki albo samolot. Panowie szefowie oddziałow opamiętajcie się i miejcie szacunek dla ludzi którzy zostawiają wam masę kasy , z tego żyjecie. Niektórzy kierowcy to nieuprzejmi i aroganccy bossowie. Jak to się nie zmieni na pewno nie będziecie mieć dobrej opinni takie jak przed kilkoma laty. Każda szanująca się firma powinna jednak dbać o swoje dobre imię.

Z
ZANETA Z OPOLA

Przejazdy z Sindbadem to nie to co było kilka lat temu , wtedy to pasażer to był sanowany klient dzisiaj to ZŁO  KONIECZNE   na którym robi się pieniądze. Dzisiaj to praktycznie nie ma już żadnej konkurencji jedynie zostały busiki albo samolot. Panowie szefowie oddziałow opamiętajcie się i miejcie szacunek dla ludzi którzy zostawiają wam masę kasy , z tego żyjecie. Niektórzy kierowcy to nieuprzejmi i aroganccy bossowie. Jak to się nie zmieni na pewno nie będziecie mieć dobrej opinni takie jak przed kilkoma laty. Każda szanująca się firma powinna jednak dbać o swoje dobre imię.

z
z Tarnowa
W dniu 22.12.2016 o 14:42, Zeus napisał:

Widać, że firma przewidująca, Ukraińców coraz więcej u nas, samoloty tam jeszcze nie latają tak jak na zachód. Z tego co jest napisane można wnioskować, że autokary Sindbada dalej jeżdżą na zachód, a na Ukrainę jeżdżą inni przewoźnicy. Szkoda tych nowych autokarów na tamte drogi.

Oj latają, latają. I to od wielu lat. Jedna z 4 europejskich baz WizzAir jest w Kijowie.

Z
Zeus

Widać, że firma przewidująca, Ukraińców coraz więcej u nas, samoloty tam jeszcze nie latają tak jak na zachód. Z tego co jest napisane można wnioskować, że autokary Sindbada dalej jeżdżą na zachód, a na Ukrainę jeżdżą inni przewoźnicy. Szkoda tych nowych autokarów na tamte drogi.

b
bolo

Obsługiwać je będą ukraiński przewoźnik „Przykarpacki Exspress” oraz polski partner - Janosik z Rzeszowa.

Więc SINDBAD tylko pośredniczy, to ich autokary rozwalają swoje zawieszenia na ukraińskich drogach.

j

Nie szkoda autobusów? Patrząc na Youtube tam jest dzicz na drogach.

W
Wołyń

będą ich wywozić?

B
Były VIP
Exspress Sindbada Kolonia - Opole 16 godzin a 20 lat temu normalny bus 12 godzin.Ale podstawa to komplet pasażerów (50 x 60 Euro = 3000) tylko kasa się liczy i nie pisze już że paliwo od ponad roku jest dużo tańsze.Pazerność i chciwość was wykończy.
t
tomek
I kierowcy hamscy taki Aleksandr S .oszolom
R
Romek Atomek
Z Opola do Koloni 16 godzin !!!! autobusem a samolotem w nieco ponad godzinkę a cena taka sama (ok Wro.albo Kat.) Jak wejdzie połączenie Intercity Kraków-Kolonia to Sindbad może się pakować na Ukrainę .
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie