4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Przegląd tygodnia od 28.04 w Bolkowie

Przegląd tygodnia od 28.04 w Bolkowie

Tygodniowy przegląd prasy w Siewierzu, (28.04-4.05.2024)

Tygodniowy przegląd prasy w Siewierzu, (28.04-4.05.2024)

Polecamy

Wisła zagra w el. Ligi Europy. "Nie potraktujemy tego jak wycieczki turystycznej"

ROZMOWA
Wisła zagra w el. Ligi Europy. "Nie potraktujemy tego jak wycieczki turystycznej"

Tragiczny wypadek na A1 na granicy Polski z Czechami. Nie żyją dwie osoby

Tragiczny wypadek na A1 na granicy Polski z Czechami. Nie żyją dwie osoby

Pogoń Szczecin zagra w europejskich pucharach? Kamil Grosicki: Kolejna lekcja w życiu

ROZMOWA
Pogoń Szczecin zagra w europejskich pucharach? Kamil Grosicki: Kolejna lekcja w życiu