Spotkanie zaplanowano na środę 11 marca na godz. 18 i termin ten został zatwierdzony przez CEV. W związku z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Wojewodów Śląskiego i Opolskiego, dotyczącymi organizacji imprez masowych w pomieszczeniach zamkniętych, wynikającymi z sytuacji epidemiologicznej związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, mecz zostanie jednak rozegrany bez udziału kibiców oraz przedstawicieli mediów. W dodatku za zgodą siatkarskiej centrali starcie to odbędzie się w hali Azoty, a nie w Arenie Gliwice, jak to początkowo przewidywano.
- Jest nam niezmiernie przykro, że nie możemy wystąpić przed własną publicznością i kibice naszej drużyny nie zobaczą osobiście rywalizacji na najwyższym sportowym poziomie - komentuje dla oficjalnej strony internetowej naszego klubu jego prezes Sebastian Świderski. - Decyzja jest podyktowana kwestiami bezpieczeństwa, zdrowie jest najważniejsze. Zapraszamy wszystkich do kibicowania przed telewizorami.
Zwrot zakupionych biletów odbywać się będzie poprzez platformę eventim.pl. Kibiców, którzy planowali swój udział w spotkaniu klub prosi o wyrozumiałość, a szczegóły dotyczące sposobu zwrotu zakupionych biletów można znaleźć w komunikacie operatora - Areny Gliwice.
„Z przykrością informujemy, że w związku z sytuacją w kraju i koniecznością zachowania daleko posuniętych środków ostrożności, jesteśmy zmuszeni podjąć decyzję o odwołaniu meczu (…). To decyzja trudna, ale wymaga jej odpowiedzialność za zdrowie i życie wszystkich osób, które odwiedzają Arenę Gliwice. Zapewniamy, że zrobiliśmy wszystko, by kibice mogli ponownie przeżywać tutaj wielkie, sportowe emocje. Niestety te plany pokrzyżowały czynniki losowe związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, zmuszające nas do podjęcia tego rodzaju działań” - czytamy miedzy innymi w komunikacie.
O tym jest co jest konieczne by odzyskać pieniądze na zakupiony bilet informuje także sam klub.
1. Bilety zakupione online
– Przesłanie biletów i paragonu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
EVENTIM Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 25
00-508 Warszawa
Formularz zwrotu dostępny pod adresem:
http://www.eventim.pl/obj/media/PL-eventim/pdf/formularz-zwrotu-reklamacji-pl.pdf
Kwota za bilety będzie zwracana do 14 dni od otrzymania przesyłki.
2. Zagubiony paragon
– W takiej sytuacji oprócz biletu, paragonu i formularza zwrotu, konieczne będzie wypełnienie i wysłanie formularza:
http://www.eventim.pl/obj/media/PL-eventim/pdf/oswiadczenie-reklamacji-bez-01-2015.pdf
3. Bilety elektroniczne (ticketdirect)
– Przesłanie biletów i paragonu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na mail: [email protected]
4. Bilet zakupiony w kasie (także kasie Areny Gliwice)
– Należy zgłosić się do miejsca sprzedaży biletów wraz z biletem, paragonem i formularzem zwrotu i zwrot będzie dokonany na miejscu.
– Kasa Areny Gliwice przyjmować będzie zwroty za bilety od środy 11.03.2020 w godzinach otwarcia (12-18).
Szeremeta odrzuciła pół miliona
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?