Koronawirus w Opolu. Miejskie Centrum Świadczeń zmienia zasady obsługiwania klientów

Piotr Guzik
Piotr Guzik
Koronawirus w Opolu. Miejskie Centrum Świadczeń zmienia zasady obsługiwania klientów
Koronawirus w Opolu. Miejskie Centrum Świadczeń zmienia zasady obsługiwania klientów Adam Jankowski / Polska Press
Rosnąca liczba zakażeń koronawirusem sprawia, że Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu zmienia zasady obsługi klientów. Nie będzie już możliwości rezerwowania wizyt przez internet.

- Wizyty klientów będą możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na termin przez telefon oraz będą dotyczyły tylko pilnych spraw wymagających osobistego kontaktu - informuje Katarzyna Oborska-Marciniak, rzecznik ratusza.

Pani rzecznik wskazuje, że rezerwacja wizyt będzie się odbywała się pod nr-em telefonu: 77 44 99 830 w godzinach pracy centrum, a niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie spowoduje jej anulowanie oraz skutkować będzie koniecznością ponownej telefonicznej rejestracji.

- Dyrekcja centrum przypomina także o alternatywnych sposobach kontaktu i składania wniosków oraz dokumentów: przez internet – za pośrednictwem portalu Emp@tia (https://empatia.mpips.gov.pl/) lub platformy ePUAP (https://epuap.gov.pl); pocztą tradycyjną oraz przez skrzynki korespondencyjne znajdujące się przy wejściu głównym do budynku oraz na 7. piętrze przy windach - wylicza Katarzyna Oborska-Marciniak.

Pani rzecznik zaznacza, że w razie wątpliwości należy skontaktować się z pracownikami centrum pod numerami: 77 44 38-881 – 885. Dodaje, że do odwołania wyłączona jest funkcja umawiania wizyt przez internet.

od 7 lat
Wideo

Uwaga na Instagram - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska