Zanim obie drużyny przystąpiły do boiskowej rywalizacji, na boisko wyprowadziły je dzieci, które wychowują się w rodzinach zastępczych bądź w domach dziecka. Ich obecność na spotkaniu, wraz z opiekunami, była elementem kampanii #PRZEmocni.
- Jej nazwa odwołuje się do tego, że już decydując się na samą adopcję potrzeba wiele mocy i poświęcenia - tłumaczy Maciej Kochański, prezes Uni Opole. - Osoby zajmujące się typowo pieczą zastępczą są więc "prze", jak to się przynajmniej kiedyś popularnie mówiło w języku młodzieżowym. #PRZEmocni, czyli mający więcej niż zwykłą moc.
Spotkanie Uni Opole - Energa MKS Kalisz z trybun oglądało łącznie (według oficjalnych danych zamieszczonych na stronie Tauron Ligi) 1119 widzów.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?