Kupuj nasze produkty, bo możemy być z nich dumni

Agnieszka Domka-Rybka
Logo programu: KupujNasze.pl
Logo programu: KupujNasze.pl
Polski produkt jest dziś synonimiem wysokiej jakości i innowacyjności. Chcemy przełamać bariery i stereotypy dotyczące tych produktów oraz zmienić mentalność naszych rodaków - mówi Jacek Sadowski, inicjator kampanii gospodarczej „Kupuj Nasze - są powody do dumy”.

„Kupuj Nasze - są powody do dumy” łączy w sobie kampanię społeczną, serial reklamowy oraz kampanię edukacyjną. Jej celem jest zbudowanie wśród Polaków postaw patriotyzmu konsumenckiego, a tym samym promowanie naszych rodzimych towarów i wspomaganie rozwoju polskich firm.

Zobacz: www.KupujNasze.pl

Będzie ona prowadzona do końca roku na kilku obszarach. Składać się będzie z trzech etapów:

Etap I - ogólnopolska kampania społeczna

Codziennie w telewizji, gazecie, internecie, autobusach komunikacji miejskiej, a nawet w bankomatach sieci Euronet emitowane będą specjalne reklamy promujące kampanię " Kupuj Nasze- są powody do dumy".

Alpinistka, pilot, projektantka mody, kierowca rajdowy, studentka, biznesman, naukowiec, elegancka starsza pani i góral - to główni bohaterowie tej kampanii. To Polacy, którzy wierzą we własne możliwości i ujawniają swój ukryty potencjał, a zarazem namawiają do kupowania rodzimych produktów. Wszystko po to, by wypromować polskie produkty i wspomagać naszą gospodarkę.

- Ciągły brak wiary, to polskie narzekanie. To mi w Polakach przeszkadza. A to że potrafimy zdobywać najwyższe szczyty, to już inna sprawa - mówi alpinistka.

- Piękne jest to, że potrafimy wznosić się ponad przeciętność. I w konstruowaniu i w lataniu - dodaje lotnik.

Przekonują, że mamy ogromny potencjał, że właśnie teraz możemy podnieść wysoko głowę!

Etap II - kampania komercyjna na specjalnych warunkach

inocjatywa "Kupuj Nasze- są powody do dumy" łączy w sobie kampanię społeczną i reklamę. Kunszt tego przedsięwzięcia wynika z wzajemnego oddziaływania tych dwóch form komunikacji, co zwiększa skuteczność przekazu i efektywność reklamy.

Organizatorzy proponują polskim firmom wyjątkowe warunki produkcji emisji 15 sekundowych spotów. To nie tylko okazja do zareklamowania się, ale też do udzielenia się w inicjatywie społecznej. Pierwszą marką, która zdecydowała się na udział w kampanii jest Bakoma.

Etap III - edukacja i rozrywka

Ostatni etap kampanii jest skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które włączą się w akcję. Celem programu jest przedstawienie, w jaki sposób kupowanie dobrych polskich produktów stymuluje popyt wewnętrzny i wpływa na dalszy rozwój naszego rynku. I jakie jest to zbawienne dla naszej gospodarki, a co za tym idzie – utrzymanie lub tworzenie nowych miejsc pracy.

Organizatorami programu są: Fundacja "Kupuj Nasze.PL", agencja reklamowa DEMO Effective Launching, OTOFilm, PRO Media House oraz ORKA postproduction studio. W

ramach kampanii organizowane są także działania w internecie, nad strategią

których czuwa krakowska agencja Insignia.

Patronem medialnym projektu są gazety i portale grupy Media Regionalne Sp. z o.o..

Więcej informacji na www.kupujnasze.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska