i rynkowe, które pozwalają budować strategię rozwoju w oparciu o wzrost – nawet w obliczu nieuchronnego pogorszenia koniunktury.
– Wyniki raportu pokazują, że polskie firmy wyzbyły się niepotrzebnych kompleksów i mają aspiracje do bycia liderami swoich rynków – przynajmniej w ujęciu regionalnym. Aktywizują więc swoje działania, właśnie na polu poszukiwań odpowiednich celów przejęcia. Poza tym wiele z nich zdążyło już zbudować nie tylko portfele wysokiej jakości produktów czy usług, ale także silne marki z potencjałem dalszego rozwoju – dodaje Richter.
Dla wielu firm fuzje i przejęcia - nawet w sytuacji spowolnienia gospodarczego – to niepowtarzalna okazja do zwiększenia udziału w rynku. Wszystko wskazuje więc na to, że najbliższe miesiące będą temu zjawisku tylko sprzyjać.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?