Zakup busów wpisuje się w nową strategię firmy, która właśnie jest opracowywana. Mniejsze autobusy miałyby jeździć na liniach pozamiejskich oraz na takich, gdzie pasażerów jest mniej.
- Chcemy także, aby obsługiwały miejskie szkoły (dziś z tym jest problem formalny), a także świadczyły usługi na rzecz urzędu miasta - zdradza Wiesław Wróblewski, prezes rady nadzorczej MZK.
W jego ocenie zakup busów nie rozwiąże jednak problemu starzejącego się taboru MZK.
- Dlatego w najbliższych latach musimy kupować busy, a także nowe autobusy, jeśli chcemy, aby nasza komunikacja miejska była atrakcyjną alternatywą dla samochodów - przekonuje Wróblewski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?