Metro sprzedało Reala firmie Auchan. Co to oznacza dla klientów i pracowników?

Oprac. (d-ka)
Logo Reala zastąpi wkrótce logo Auchana
Logo Reala zastąpi wkrótce logo Auchana Real
Grupa Metro podjęła strategiczną decyzję o sprzedaży Reala i podpisała umowę z francuską firmą Groupe Auchan.

Tym samym Auchan (umowa podpisana 30 listopada) przejmie zarówno działalność operacyjną, jak i nieruchomości należące do spółki-córki METRO GROUP w Polsce, Rosji, Rumunii i na Ukrainie. Dotyczy to 91 sklepów, wysokość transakcji wynosi 1,1 mld euro.

Koncern podjął decyzję o sprzedaży sieci Real w Europie Wschodniej, ponieważ zamierza intensywnie skoncentrować się na handlu hurtowym MAKRO Cash & Carry oraz rozwoju sieci marketów elektronicznych Media Markt i Saturn.  - W firmie Auchan znaleźliśmy najlepszego z możliwych nabywców działalności firmy Real w Europie Wschodniej: Real ma w tych krajach już dobrze ugruntowaną pozycję i duży potencjał wzrostu. Auchan oferuje marketom Real i ich pracownikom dobre szanse rozwoju – mówi Olaf Koch, prezes  METRO AG.

 - Sprzedaż wymaga jeszcze zgody właściwych organów zezwalających na transakcję, a zakończenie tego procesu jest planowane na rok 2013. W tym czasie, do momentu zatwierdzenia formalnej integracji z nowym właścicielem, działalność handlowa będzie prowadzona bez jakichkolwiek zmian. Nasi klienci mogą nadal liczyć na atrakcyjną ofertę handlową i wysoki poziom obsługi  – zapewnia Rafael Gasset, prezes Reala w Polsce.  - Bez wątpienia dzięki wieloletniemu zaangażowaniu pracowników Real stał się profesjonalną firmą w każdym aspekcie działań biznesowych. Wszystkim pracownikom należą się wyrazy uznania i podziękowania.
 
 

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Metro sprzedało Reala firmie Auchan. Co to oznacza dla klientów i pracowników? - Gazeta Pomorska

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska