Chodzi o Urszulę Leśkiewicz, miejskiego rzecznika konsumentów, który ma służyć pomocą opolanom w przypadku sporów z handlowcami czy usługodawcami.
- Tymczasem na stronie internetowej rzecznik umieścił informację, że w przez cały sierpień jest na urlopie, a biuro będzie nieczynne - informuje nto pan Krzysztof. - Dzwoniłem dziś do biura rzecznika, ale nikt nie podnosił słuchawki. Czyżby pani rzecznik już była na urlopie i nie ma jej kto zastąpić?
Nam udało się we wtorek skontaktować z Urszulą Leśkiewicz, który powiedziała, że urlop zaczyna nie od 1, ale... 6 sierpnia.
- Informacja na stronie może i jest nieco myląca, ale z drugiej strony w tym tygodniu nie mam już przyjęć i porad - przyznaje rzeczniczka. - Z drugiej strony jeśli ten pan przyszedłby do mnie, to na pewno bym z nim porozmawiała i coś poradziła.
Urszula Leśkiewicz przyznaje jednak, że przez co najmniej trzy tygodnie - od 6 do 26 sierpnia - jej biuro w budynku na placu Wolności będzie zamknięte.
- Odkąd pracuję w ratuszu, nie doczekałam się kogoś, kto mógłby mnie zastąpić choćby na letnim urlopie - mówi rzeczniczka. - W takiej sytuacji opolanie mogą szukać porady np. w Inspekcji Handlowej lub też u wyspecjalizowanych prawników. Ja i tak nie jestem w stanie pomóc każdemu.
Temat zatrudnienia drugiej osoby w biurze rzecznika pojawił się już kilka lat temu. Na razie jednak prezydent nie wyraża na to zgody.
Uznaje, że w ratuszu bardziej potrzebni są urzędnicy na innych stanowiskach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?