Kwestionariusze dostępne są w magistracie. Można je wrzucać do urny, która stoi przy wyjściu. Ankieta dostępna jest także w internecie. Jej wypełnienie zajmuje kilka minut, a wyniki można przesłać drogą elektroniczną.
- Udostępniliśmy kwestionariusze, bo chcemy znać opinie ludzi, którzy przychodzą tutaj załatwiać swoje sprawy - tłumaczy Krzysztof Kobylański, który odpowiada w urzędzie za jego organizację. - To, co w naszych oczach wydaje się funkcjonować dobrze, może inaczej wyglądać w praktyce. Dzięki tej ankiecie będziemy w stanie usunąć mankamenty.
Kwestionariusz składa się z 7 punktów, w których mieszkańcy pytani są m.in. o to, jakie sprawy załatwiali w ostatnim czasie w ratuszu, czy mieli problem z dotarciem do konkretnego urzędnika, czy otrzymali potrzebne informacje i ile musieli na to czekać. W ankiecie są też pytania otwarte, w których można przedstawić propozycje zmian lub poskarżyć się na urzędników.
Wyniki badania będą udostępnione na stronie internetowej gminy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?