MZK w Opolu uruchomił nowy punkt obsługi klienta

fot. archiwum
fot. archiwum
Mieści się przy ulicy Ozimskiej i zajął miejsce zlikwidowanej kasy biletowej przy ul. Kośnego.

Miejski Zakład Komunikacyjny w Opolu uruchomił nowy punkt obsługi klienta. Mieści się on przy ul. Ozimskiej 15 (na przeciwko "Rzemieślnika"). - Pojawił się on w zamian zlikwidowanego punktu przy ul. Kośnego - mówi Tomasz Zawadzki, rzecznik MZK. - Jest całkowicie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W nowym miejscu są trzy kasy biletowe, oraz punkt obsługi klienta. Będzie można w nim m.in. zapoznać się z ofertą, złożyć reklamacje czy dowiedzieć się o kosztach reklamy w autobusach. - Do tej pory, niektóre sprawy można było załatwić tylko w naszej siedzibie - mówi Zawadzki.- Na przykład uiścić opłatę manipulacyjną. Teraz będzie to można również zrobić w punkcie przy ul. Ozimskiej.

Nowy punkt będzie czynny: kasy biletowe od poniedziałku do piątku od godz. 6 do 19, w soboty od 7 do 14, punkt obsługi klienta od poniedziałku do czwartku od 8 do 16, w piątek od 10 do 18. W Opolu oprócz ul. Ozimskiej kasy biletowe MZK znajdują się na ul. Pużaka 58 i ul. Niemodlińskiej 58.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska