Na rynku gier mobilnych pojawił się nowy koncept. Gra mobilna, która bawi, uczy i dba o środowisko

AIP
Zasady gry są proste. Należy ułożyć zapałki w odpowiedniej konfiguracji tak, aby równanie matematyczne stworzone przy ich pomocy było poprawne.
Zasady gry są proste. Należy ułożyć zapałki w odpowiedniej konfiguracji tak, aby równanie matematyczne stworzone przy ich pomocy było poprawne. mat. pras.
Na rynku gier mobilnych pojawił się nowy koncept, to Matches Cup – pozornie prosta, ale nie łatwa gra logiczna, za którą kryje się wiele zaskakujących rozwiązań. Twórcy dołożyli wszelkich starań, by oprócz aspektów rozrywkowych, gra dostarczała także odpowiednią dawkę edukacji. Dodatkowo, producenci przeznaczą 5 proc. zysków z każdej zebranej subskrypcji na cele ratujące ekologię, a sam Matches Cup ma przyczynić się tym samym do rozwoju nowej kategorii gier.

Jak czytamy, zasady gry są proste. Należy ułożyć zapałki w odpowiedniej konfiguracji tak, aby równanie matematyczne stworzone przy ich pomocy było poprawne. To doskonale znana łamigłówka, którą każdy rozwiązywał w szkole podstawowej. W grze występuje ponad 5,5 mln kombinacji na 12 poziomach trudności, które zapewniają kilka miesięcy rozrywki. Całość urozmaica dodatkowy tryb zabawy, dzięki któremu można współzawodniczyć z innymi. W wersję testową Matches Cup zagrało ponad pół miliona graczy na całym świecie.

Cechą wyróżniającą Matches Cup jest wkład w budowanie świadomości ekologicznej jej graczy. Ideą twórców gry, studia Futuresalt Entertainment, jest wsparcie ochrony środowiska poprzez tworzenie nowego segmentu gier wśród sympatyków ekologii. Studio przekazuje 5 proc. zysków z każdej zebranej subskrypcji na cele wspierające ratowanie natury. Dzięki zaangażowaniu w grę jej użytkownicy mają szansę przyczynić się ratowania środowiska naturalnego, a docelowo, wraz z rozwojem projektu, wskazać cel, na który te pieniądze zostaną przeznaczone.

– Matches Cup to gra dostosowana do wymagań wielu typów graczy, od logicznych maniaków aż po matematycznych sceptyków. Wierzymy, że absolutnie każdy będzie się z nami dobrze bawił, a sama gra przyda się także w celach edukacyjnych. Polska i jednocześnie światowa premiera naszej gry to efekt wielu miesięcy pracy całego zespołu. Cieszymy się, że możemy podzielić się ze światem projektem, nad którym tak intensywnie pracowaliśmy – powiedział Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt Entertainment, inicjator projektu Matches Cup.

Do korzystania z aplikacji potrzebny jest smartfon lub tablet z systemem Android lub iOS. Pierwsze 50 równań gracze otrzymują za darmo, zaś za kontynuowanie rozgrywki trzeba zapłacić 14,99 zł miesięcznie, z czego 5% trafi na cele związane z ochroną środowiska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Na rynku gier mobilnych pojawił się nowy koncept. Gra mobilna, która bawi, uczy i dba o środowisko - Strefa Biznesu

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska