2 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Piłkarskie Orły 2024: Zagłębie Sosnowiec spadło, ale... ma lidera

Piłkarskie Orły 2024: Zagłębie Sosnowiec spadło, ale... ma lidera

Wioślarze AZS AWF Kraków walczą w ME i kwalifikacjach olimpijskich

Wioślarze AZS AWF Kraków walczą w ME i kwalifikacjach olimpijskich

Polecamy

Tańsze paliwo na majówkę. Wraca promocja Orlenu?

Tańsze paliwo na majówkę. Wraca promocja Orlenu?

Zagrożeni hałasem w szkole. Wrzawa sięga niemal 100 decybeli!

Zagrożeni hałasem w szkole. Wrzawa sięga niemal 100 decybeli!

Placek z rabarbarem jak z PRL-u. Ten wypiek znika do ostatniego okruszka

Placek z rabarbarem jak z PRL-u. Ten wypiek znika do ostatniego okruszka