2 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Wraca żużlowy klasyk. Falubaz Zielona Góra jedzie do Leszna!

Wraca żużlowy klasyk. Falubaz Zielona Góra jedzie do Leszna!

Bratobójczy pojedynek polskich klubów. Dla kogo Puchar Europy? Transmisja w TV

NOWE
Bratobójczy pojedynek polskich klubów. Dla kogo Puchar Europy? Transmisja w TV

Polecamy

Polskie osady wciąż w grze o igrzyska. Trwają mistrzostwa Europy, niebawem finały

Polskie osady wciąż w grze o igrzyska. Trwają mistrzostwa Europy, niebawem finały

Portulaka rośnie jak chwast, ale ma super smak. Możesz ją mieć w ogrodzie i doniczce

Portulaka rośnie jak chwast, ale ma super smak. Możesz ją mieć w ogrodzie i doniczce

Czekałeś na to w WhatsApp? Nowe funkcje powinny ci się spodobać!

Czekałeś na to w WhatsApp? Nowe funkcje powinny ci się spodobać!