Nowa sala wyposażona jest w stanowiska do bezpośredniej obsługi interesantów, jak również odosobnione boksy, gdzie każdy pacjent może indywidualnie porozmawiać o swoich sprawach przy zachowaniu warunków dyskrecji.
Uruchomiono też nowoczesny system wspomagający zarządzanie ruchem klientów, który oprócz podstawowych funkcji będzie spełniał rolę promotora profilaktyki poprzez wyświetlanie ważnych materiałów profilaktycznych.
- Od września we wszystkich oddziałach NFZ będziemy tworzyć stoiska profilaktyki, gdzie m.in. będzie można zrobić podstawowe badania, np. ciśnienia krwi. Chcemy, żeby w salach obsługi pacjenci nie tylko załatwiali sprawy, ale dostawali odpowiednią dawkę wiedzy o zdrowiu czy diecie - powiedział w czwartek w Opolu prezes NFZ, Andrzej Niedzielski.
Opolska sala obsługi klienta dysponuje trzema dużymi ekranami LCD oraz 8 ekranami stanowiskowymi, na których również będą wyświetlane filmy.
Nowością jest specjalnie przystosowany pokój do karmienia i przewijania niemowląt. Sala obsługi pozbawiona jest też jakichkolwiek barier architektonicznych, które utrudniałyby dostęp do niej osobom niepełnosprawnym.
Bezpośrednio przed budynkiem znajduje się bezpłatny parking, przeznaczony wyłącznie dla klientów NFZ.
W planach jest również montaż zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych prowadzących bezpośrednio z wiaduktu do siedziby NFZ.
Wiemy ile osób zginęło w powodzi
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?