Wyjazd można załatwić poprzez organizację Cultural Care Au Pair. Jej przedstawicielka Justyna Chwilczyńska podczas spotkania odpowie na pytania związane z warunkami, jakie zastaną "operki" po przyjeździe.
Warunkiem jest ukończenie szkoły średniej, doświadczenie w opiece nad dziećmi, wiek 18-26 lat oraz znajomość angielskiego, która umożliwi swobodne porozumienie się z domownikami oraz prawo jazdy.
- Znajomość języka będzie weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej - mówi Chwilczyńska. Wiadomo, że młode osoby dopiero jadą się go uczyć, więc wymagania w tym względzie nie są zbyt duże. Jeśli chodzi o udokumentowanie umiejętności opiekowania się dziećmi, to należy ze sobą przywieźć pisemne referencje od dyrektora domu dziecka, w którym - przykładowo - kandydatka na "operkę" pracowała w ramach wolontariatu oraz inne tego typu zaświadczenia.
Uczestnicy programu Cultural Care Au Pair będą mieszkać u amerykańskiej rodziny, której dziećmi będą się opiekować. W zamian za to otrzymają zakwaterowanie w osobnym pokoju, wyżywienie, bilety lotnicze, 139 USD tygodniowo kieszonkowego oraz 500 USD na opłacenie kursu językowego w amerykańskiej szkole i dwa tygodnie wakacji.
- Rzeczywisty koszt uczestnictwa dla jednej osoby - informuje Chwilczyńska - wynosi 850 zł. Dodatkowym wydatkiem uczestnika programu jest obowiązkowa kaucja w wysokości 1700 zł. Kwota ta jest jednak zwracana osobom, które ukończą program w terminie oraz przedstawią świadectwo ukończenia kursu w amerykańskiej szkole.
Dodatkowych informacji udzieli Justyna Chwilczyńska w poniedziałek 24 listopada br. w Pajęcznie. Spotkanie odbędzie się w tamtejszym Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Sienkiewicza o godz. 14.30. Można je także odnaleźć na stronach internetowych (www.culturalcare.com).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?