W niektórych egzemplarzach focusa z silnikiem wysokoprężnym 1.6, 1.8 oraz 2.0 Duratorq-TDCi, wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 w Niemczech, Hiszpanii i Rosji, może dojść do nadmiernej korozji elementów układu chłodzenia silnika.
Wada ta występuje tylko w samochodach użytkowanych w krajach, w których zimą stosowane są duże ilości soli. W ekstremalnych przypadkach korozja może rozprzestrzenić się na obwody elektroniczne i powodować ich przegrzanie.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 1946 samochodów. Dystrybutor poinformował UOKiK, że właściciele pojazdów objętych kampanią, zostali indywidualnie powiadomieni o ryzyku wystąpienia wady oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów, gdzie na koszt koncernu zamontowane zostaną dodatkowe wiązki przewodów oraz osłona chroniąca przed przedostawaniem się wody.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?