Nowe samochody się sprzedają

Skoda
ma 11,5 procent udziału w rynku.
ma 11,5 procent udziału w rynku. Skoda
W listopadzie 2010 roku utrzymał się wzrostowy trend sprzedaży nowych samochodów - poinformował instytut SAMAR.

Zwiększyła się ona o 11,69% w porównaniu do października i aż o 25,85% w porównaniu do listopada ubiegłego roku.

Nie zmieniła się także kolejność na rankingowej liście najchętniej kupowanych marek.

W Polsce od dość dawna tytuł lidera ma Skoda. Tak było i w ubiegłym miesiącu. Udział Skody w polskim rynku wynosi 11,53%. Drugie miejsce zajmuje Volkswagen z 8,2-procentowym udziałem w rynku. Ostatnie miejsce na podium należy do Forda.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska