Pracę po tych studiach znajdą również mediaworkerzy, czyli specjaliści od nowoczesnych mediów czy e-PR-owcy, czyli PR-owcy korzystający z narzędzi dostępnych w Internecie. Absolwent otrzyma więc wiedzę z zakresu mediów, biznesu i komunikacji.
- Te studia kierujemy do tzw. generacji Z, którą tworzą osoby urodzone po 2000 roku - mówi dr Anna Zięty, manager kierunku Media i komunikacja w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej w Opolu. - To przede wszystkim młodzi interesujący się social mediami, nowoczesnymi technologiami i szeroko pojętym PR-em.
Eksperci WSB wiedzę będą przekazywać na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na trzech specjalnościach: Komunikacja biznesowa i PR, Media społecznościowe w biznesie oraz Technologie audiowizualne w mediach.
- Zajęcia poprowadzą praktycy świata mediów i biznesu, m.in. dziennikarze, a sam kierunek patronatem objęła TVP3 Opole - mówi dr Anna Zięty, której zainteresowania naukowe to m.in. nauki społeczne i medioznawstwo. - Wsłuchujemy się też w głosy środowiska, które mówią wprost, że brakuje wykształconych młodych, którzy przejęliby pałeczkę po doświadczonych z branży.
Na kierunku Media i komunikacja w biznesie mile widziani są szczególnie absolwenci szkół średnich humanistycznych, liceów o profilach dziennikarskich, ale nie jest to wymóg.

Śpimy krócej i coraz gorzej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?