Nowy mitsubishi L200

fot. Mitsubishi
fot. Mitsubishi
Cztery lata po europejskiej premierze L200 rozpoczyna drugi etap swej kariery.

Nowa wersja to kontynuacja udoskonaleń wprowadzonych w roku modelowym 2009, pełna rozwiązań mających na celu odświeżenie wyglądu auta. Nowy mitsubishi L200 wychodzi również naprzeciw potrzebom deklarowanym przez klientów, oferując lepszą funkcjonalność (przeprojektowana platforma ładunkowa dla wersji Club Cab, czyli półtorej kabiny), komfort (nowe elementy wyposażenia) i technologię (nowa przekładnia automatyczna, niższy poziom emisji CO2).

Podwójna oferta mocnych, użytkowych modeli z napędem 4x4 - bardziej niż kiedykolwiek wcześniej przeznaczona do prawdziwego off-roadu i ciężkiej pracy - uzupełnia teraz szeroką gamę modeli drogowych i crossoverów (Colt, Lancer, ASX oraz Outlander).

Przód nowego L200 odchodzi od stylistyki pierwszej generacji na rzecz bardziej surowego wyglądu, który lepiej odpowiada nowej rynkowej pozycji modelu. Choć nadal przypomina usportowiony Pajero Evolution, przód nowego L200 charakteryzuje się teraz bardziej wyrazistą konstrukcją zderzaka przedniego w kolorze nadwozia, która podkreśla wysmukły kształt projekcyjnych reflektorów oraz osłony chłodnicy (chrom lub czerń, zależnie od wersji).

Poniżej znajdziemy wydłużone oprawy lamp przeciwmgłowych po obu stronach poszerzonego wlotu powietrza, które czynią przód L200 jeszcze masywniejszym. Podobne wrażenie wywołuje srebrna osłona miski olejowej umieszczona między czarnymi panelami płatów bocznych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska