Mimo zapowiedzi urzędu miasta, w tym roku nic się nie zmieni i białostoczanie nadal będą przychodzili ze swoimi sprawami do starego budynku. Przeprowadzka departamentu obsługi mieszkańców do nowej siedziby opóźnia się.
Interesanci przy ulicy Branickiego 3/5 będą obsługiwani na początku przyszłego roku. I dopiero wtedy dowód osobisty, sprawy meldunkowe czy rejestrację pojazdów załatwią w lepszych warunkach, chociaż jeszcze niedawno mówiło się, że będzie to możliwe w grudniu.
- Obecnie przeprowadzka planowana jest na luty. Zakładamy, że wtedy budynek będzie już w pełni gotowy - mówi Karol Świetlicki z biura prasowego urzędu miejskiego. - Referaty zostaną przeprowadzone pojedynczo, tak aby zachowana była ciągłość ich pracy.
W tej chwili trwa jeszcze odbiór techniczny budynku. Prowadzone są próby, pomiary i rozruch instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych. Montowane są też nowe meble.
Przeprowadzka na przetargu
W tym tygodniu miasto ogłosiło przetarg na firmę, która zajmie się przeniesieniem wyposażenia i materiałów, w tym także dokumentów, zawierających dane osobowe.
Na przeprowadzkę jest przewidzianych około 30 tysięcy złotych. Na trzech piętrach nowego budynku rozlokują się wszystkie referaty departamentu obsługi mieszkańców, które teraz znajdują się przy ul. Branickiego 9. Trafi tu też referat obsługi przedsiębiorców, który w tej chwili mieści się przy Słonimskiej 1.
Czytaj e-wydanie »Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?