Nyski pośredniak dzwoni do ludzi

Klaudia Bochenek
Powiatowy Urząd Pracy w Nysie jako pierwszy w Polsce wprowadził call center, czyli telefoniczne centrum za pomocą którego pośrednicy kontaktują się z pracodawcami i bezrobotnymi.

Na razie ze słuchawkami na uszach pracują trzy osoby, ale docelowo być może będzie ich więcej. Jest pośrednik do kontaktów z bezrobotnymi, inny dzwoni do firm i zakładów pracy, a trzeci prowadzi ankiety na bazie których nyski rynek pracy zostanie lepiej zdiagnozowany.

Czytaj więcej w portalu Strefa Biznesu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska