Odszkodowanie za nieudany urlop. Kiedy możemy złożyć reklamację w biurze podróży za nieudane wakacje?

x-news/Dzień Dobry TVN

Wideo

Źródło: TVN

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Zawierając umowę z biurem podróży organizującym nasze wakacje, ustalamy konkretne usługi. Co w przypadku, jeżeli jedna z tych rzeczy będzie niezgodna z ustaleniami? W programie „Dzień Dobry Wakacje” adwokat Eryk Bogdas wyjaśnił w jakich sytuacjach możemy składać reklamację za nieudany wyjazd. Jak prawidłowo ubiegać się o odszkodowanie?

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Magda

Przecież to, czy nam się wakacje podobają, czy nie to często jest kwestia dyskusyjna. Jednemu się podoba, a drugiej osobie nie. My zawsze jeździmy pod namioty to nie mamy za dużych oczekiwań. Pakujemy lodówkę turystyczną z wassermana, kuchenkę, dużo konserw i super wakacje.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3