Oleski Koszyk ma swoje logo

Mirosław Dragon
Mirosław Dragon
- Tak wygląda logo - mówi Anna Jeziorek z wydziału promocji w starostwie powiatowym w Oleśnie.
- Tak wygląda logo - mówi Anna Jeziorek z wydziału promocji w starostwie powiatowym w Oleśnie. Mirosław Dragon
Autorem logotypu jest Tomasz Ryndak z Nysy, który dzięki zwycięstwu w konkursie pojedzie na wycieczkę do Brukseli.

Komisja konkursowa składała się z przedsiębiorców, którzy utworzą Klaster Dobrej Żywności "Oleski Koszyk".

Autora logotypu europosłanka Lidia Geringer de Oedenberg zaprosiła do wizyty w Parlamencie Europejskim.

Logo Oleskiego Koszyka ma wyeksponowane pierwsze litery OK.

Taki znak towarowy umieszczony na prduktach ma być gwarancją jakości i magnesem dla klientów, którzy chcą kupować zdrową żywność.
Oleski Koszyk z napisem w języku angielskim "cluster of good food" (klaster dobrej żywności) jest promowany podczas trwających do niedzieli 78. Międzynarodowych Targach Grüne Woche (Zielony Tydzień) w Berlinie. To największe targi rolno-spożywcze na świecie.

- Pierwsze dwa nasze koszyki pojechały już do Portugalii, kupił je jako prezenty prof. Marek Tukiendorf, rektor Politechniki Opolskiej - zdradza Wilhelm Beker, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Oleśnie.

- Jakie lokalne firmy tworzą klaster
- Jakie specjały znajdują się w Oleskim Koszyku
Czytaj piątek (25 stycznia) w tygodniku "NTO Olesno-Kluczbork" - bezpłatnym dodatku do papierowego wydania "Nowej Trybuny Opolskiej" - lub kup e-wydanie NTO.**

Czytaj e-wydanie »

**

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska