Ciekawe, jak to będzie, kiedy przyjdzie do płacenia? - pyta Małgorzata Hanisch.
- Dostępu do internetu nie mamy od zeszłej soboty (24 stycznia). Bezprzewodowy modem i Plus po prostu nie chcą się zalogować w sieci. Na początku myślałam, że to chwilowa usterka, ale kiedy sytuacja się powtórzyła, postanowiłam skontaktować się z biurem obsługi klienta.
Konsultant obiecał jej, że problem został właśnie usunięty, a sytuacja już się nie powtórzy.
- Niestety, kiedy następnego dnia próbowałam się podłączyć, znów okazało się to niemożliwe - opowiada pani Małgorzata. - Zdenerwowałam się, bo internet jest mi niezbędny do pracy. Zresztą korzysta z niego cała moja rodzina.
Podobne problemy ma także córka pani Małgorzaty, Katarzyna. - Pakiet na internet w telefonie pewnie mi przepadnie, choć korzystałam z niego zaledwie kilka razy
- mówi Kasia.
Jak udało nam się ustalić, problemy z bezprzewodowym internetem, jaki mają mieszkańcy Chrząstowic i okolic, wynika z awarii przekaźnika w tym rejonie. Choć mieszkańcy skarżyli się już od tygodnia, informacja o awarii dopiero wczoraj (3 lutego) znalazła się w systemie Plusa.
- Niestety, nie mogę powiedzieć, kiedy usterka zostanie usunięta - mówi Robert Jaworski, konsultant Plus GSM. - Nie przewidujemy też zwolnienia z opłat pokrzywdzonych abonentów. Każdy z nich ma jednak prawo do reklamowania faktury. Wystarczy napisać pismo i zostawić je w naszym punkcie. Jeśli do 30 dni nikt z naszej firmy z abonentami się nie skontaktuje, reklamacja zostanie uznana automatycznie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?