Opolanie mają dość reklam na ulicach [wideo]

Artur  Janowski
Artur Janowski
Billboardy na Krakowskiej w Opolu.
Billboardy na Krakowskiej w Opolu. Sławomir Mielnik
Aż 81 procent opolan uważa, że reklamy zewnętrzne szkodzą estetyce miasta. Uchwała - która ograniczy reklamowe szaleństwo - ma być podjęta przez radnych jeszcze w tym roku.

Badanie przeprowadził Urząd Miasta Opola w formie ankiet. Pytano m.in., czy w opinii mieszkańców Opola liczba reklam jest wystarczająca, czy jest ich może zbyt dużo?

Zdecydowana większość pytanych uważała, że reklam (różnych) jest za dużo. Najwięcej ankietowanych (80 proc.) uważa, że reklam jest zbyt dużo w śródmieściu.

W badaniu - jak informuje urząd miasta - wzięło udział 415 osób wypełniając 395 ankiet elektronicznie oraz 20 w wersji papierowej.

Ankieta to wstęp do podjęcia uchwały regulującej politykę reklamową na terenie Opola. Już wiadomo, że będą takie miejsca, gdzie np. reklam na budynkach nie będzie można montować.

Więcej w poniedziałkowym wydaniu Nowej Trybuny Opolskiej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska