Średnio tegoroczny festiwal, który odbył się w dniach 1-2 czerwca, miał ok. 600 tys. widzów mniej niż rok temu (10-11 czerwca ub.r.).
Zarówno w piątek, jak i w sobotę transmisja imprezy dała Jedynce średnio po 23 proc. udziału w rynku - więcej, niż miały w tym czasie konkurencyjne telewizje.
Z kolei w grupie komercyjnej w sobotę festiwal był liderem z udziałem 18,3 proc., a w piątek z wynikiem 19,2 proc. zajął drugie miejsce za TVN (21 proc.).
Najwięcej widzów - po 3,4 mln - przyciągnęły koncerty transmitowane ok. 20.30: "Szalone lata 60!" w piątek i "Superpremiery" w sobotę.
Festiwal w Opolu zgromadził ok. 200 tys. mniej widzów niż TOPtrendy Polsatu, który odbył się w poprzedni weekend 25-27 maja br.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?