- Świadczymy usługi na terenie całego kraju, dlatego też opinie klientów są dla nas wyjątkowo cenne - mówi Wiesław Chmielowicz, prezes ECO. - Udział w tym programie to także forma samodoskonalenia dla pracowników obsługi klienta. Badanie przez zewnętrzną firmę pomaga nam odnaleźć istniejące niedoskonałości, które są od razu poprawiane – dodaje.
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez organizatora programu 24 proc. klientów ECO uważa, że jakość usług świadczonych przez spółkę w ciągu ostatniego roku zmieniła się na korzyść.
Według klientów najmocniejszymi stronami firm uhonorowanych godłem programu (w skali 1-5) są m.in.: wywiązywanie się firmy z zobowiązań (średnia ECO: 4,50) oraz łatwość kontaktu z firmą ( średnia ECO: 4,39).
Z ciepła produkowanego w grupie kapitałowej ECO korzysta już ok. 300 tys. mieszkańców w województwach: opolskim, lubuskim, śląskim, dolnośląskim, pomorskim, zachodniopomorskim oraz wielkopolskim. Tylko w minionym roku firma pozyskała nowych klientów o łącznej mocy ok.11 MW, wśród których kluczowymi odbiorcami są np. CH Karolinka w Opolu czy Jednostka Wojskowa w Sulechowie (woj. lubuskie).
Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Organizuje go Instytutu Zarządzania współpracujący z TNS OBOP oraz Researcher by Call Center Poland.
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?