Opole: ECO firmą przyjazną klientowi

Edyta Hanszke
fot. archiwum firmy
fot. archiwum firmy
Energetyka Cieplna Opolszczyzny znalazła się w gronie 20 laureatów, na 137 firm uczestniczących w programie certyfikującym.

- Świadczymy usługi na terenie całego kraju, dlatego też opinie klientów są dla nas wyjątkowo cenne - mówi Wiesław Chmielowicz, prezes ECO. - Udział w tym programie to także forma samodoskonalenia dla pracowników obsługi klienta. Badanie przez zewnętrzną firmę pomaga nam odnaleźć istniejące niedoskonałości, które są od razu poprawiane – dodaje.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez organizatora programu 24 proc. klientów ECO uważa, że jakość usług świadczonych przez spółkę w ciągu ostatniego roku zmieniła się na korzyść.

Według klientów najmocniejszymi stronami firm uhonorowanych godłem programu (w skali 1-5) są m.in.: wywiązywanie się firmy z zobowiązań (średnia ECO: 4,50) oraz łatwość kontaktu z firmą ( średnia ECO: 4,39).

Z ciepła produkowanego w grupie kapitałowej ECO korzysta już ok. 300 tys. mieszkańców w województwach: opolskim, lubuskim, śląskim, dolnośląskim, pomorskim, zachodniopomorskim oraz wielkopolskim. Tylko w minionym roku firma pozyskała nowych klientów o łącznej mocy ok.11 MW, wśród których kluczowymi odbiorcami są np. CH Karolinka w Opolu czy Jednostka Wojskowa w Sulechowie (woj. lubuskie).

Program certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Organizuje go Instytutu Zarządzania współpracujący z TNS OBOP oraz Researcher by Call Center Poland.

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska