- Uważam, że kryzys może być dla nas szansą na zdobycie większej ilości rynku i zamierzamy z niej skorzystać – twierdził niedawno w Nowej Trybunie Opolskiej Mariusz Jańczuk, prezes zarządu biura podróży Itaka. Najnowsze wyliczenia wskazują, że plan się udał.
Zobacz: W Dylakach liczą na połączenia oferowane przez firmę LUZ
Ogólnie w sezonie 2009/2010 Itaka notuje coraz lepsze wyniki
Od 1 listopada 2008 do 30 czerwca 2009 obrót wyniósł 311 482 000 złotych, co w porównaniu z analogicznym okresem w poprzednim sezonie daje 52 proc. Wzrost.
- Przepis na sukces to ciężka praca, szczęście do pracowników i lata praktyki – mówił Mariusz Jańczuk. - Dbamy o naszych klientów. Przygotowujemy ofertę tak, by każdy znalazł coś dla siebie: hotel trzy-i pięciogwiazdkowy, w zaciszu i gwarnym mieście.
Itaka popularnośc zdobyła na początku lat 90. współpracą z telewizyjnym programem „Randka w Ciemno”.
Zobacz: Kędzierzyn-Koźle> Ważą się losy podzamcza
Z ponad 25 procentowym udziałem w rynku jest dziś jednym z największych polskich biur podróży. Do tej pory z jej usług co roku korzystało ponad 300 tysięcy turystów. W tym sezonie liczba ta wzrosła o 43 proc.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?