Urząd miasta przygotował bowiem Strategię Promocji Marki Opola w latach 2017-2020. Wcześniej przeprowadzono szereg badań, przepytywano m.in. mieszkańców wielu miast.
Jak można się było spodziewać Opole kojarzy się głównie z festiwalem piosenki. - Nie chcemy tego zmieniać, ale pokazać, że Opole to nie tylko jedna impreza – podkreśla prezydent Arkadiusz Wiśniewski. - Nasze obecne hasło, czyli „Opole miasto bez granic” stało się faktem. Teraz czas na hasło: „Opole nadaje rytm”.
Zadaniem nowej strategii będzie wyeksponowanie m.in. kulturalnej oferty miasta i zwrócenie na nią uwagi nie tylko opolan, ale także turystów, czy przedstawicieli biznesu.
Marka Opola ma być oparta na trzech elementach. Pierwszym jest bogata oferta kulturalna i rekreacyjna, drugim będzie harmonia (kameralny charakter miasta, zrównoważony rozwój), a ostatnim - nie mniej ważnym elementem - polska piosenka.
Dyskusja w ratuszowej sali im. Karola Musioła rozpocznie się dzisiaj o godzinie 16 i potrwa do 18. To element konsultacji, które będą trwały do połowy lutego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?