Opole ma nową strategię promocji. Zaprasza dziś na dyskusję

Artur  Janowski
Artur Janowski
Archiwum (o)
Stolica regionu nie chce być już postrzegana tylko jako miasto słynnego festiwalu piosenki. Dziś będzie można o tym podyskutować w ratuszu.

Urząd miasta przygotował bowiem Strategię Promocji Marki Opola w latach 2017-2020. Wcześniej przeprowadzono szereg badań, przepytywano m.in. mieszkańców wielu miast.

Jak można się było spodziewać Opole kojarzy się głównie z festiwalem piosenki. - Nie chcemy tego zmieniać, ale pokazać, że Opole to nie tylko jedna impreza – podkreśla prezydent Arkadiusz Wiśniewski. - Nasze obecne hasło, czyli „Opole miasto bez granic” stało się faktem. Teraz czas na hasło: „Opole nadaje rytm”.

Zadaniem nowej strategii będzie wyeksponowanie m.in. kulturalnej oferty miasta i zwrócenie na nią uwagi nie tylko opolan, ale także turystów, czy przedstawicieli biznesu.

Marka Opola ma być oparta na trzech elementach. Pierwszym jest bogata oferta kulturalna i rekreacyjna, drugim będzie harmonia (kameralny charakter miasta, zrównoważony rozwój), a ostatnim - nie mniej ważnym elementem - polska piosenka.

Dyskusja w ratuszowej sali im. Karola Musioła rozpocznie się dzisiaj o godzinie 16 i potrwa do 18. To element konsultacji, które będą trwały do połowy lutego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska