Drukarnia znana jest w środowisku wydawniczym i na Opolszczyźnie z niekonwencjonalnych pomysłów m.in. z projektu spotkań autorskich „Fabryka Inspiracji”, które jako jedyne w Polsce odbywają się w introligatorni.
Z jej maszyn schodzą tytuły tak znanych autorów jak: Dan Brown, Herta Müller czy Stieg Larsson.
Tym razem firma wydała ekskluzywną wersją kalendarza, w której wystąpili sami pracownicy drukarni.
Na co dzień analitycy, drukarze, specjaliści, handlowcy, na potrzeby sesji przeobrazili się w gwiazdy obiektywu.
- W kalendarzu wystąpiły w większości osoby, z którymi do tej pory można było porozmawiać jedynie przez telefon lub którzy nie pracują bezpośrednio z klientami. Kalendarz Opolgrafu daje możliwość poznania ich z bliska - mówi Justyna Gruszecka - Stec z działu marketingu Opolgraf.
Praca z profesjonalną stylistką, wizażystką, czy fotografem była dla pracowników nie lada wyzwaniem.
Kalendarz na rok 2011 to 12 oryginalnych fotografii, o zróżnicowanej tematyce. Stylizacja została dobrana tak, aby odzwierciedlić charakter pracy lub cech osobowości danego pracownika czy całego działu.
- W kalendarzu staraliśmy się uchwycić osobowość pracownika tak, aby widz, który ogląda daną fotografie miał szanse poznać go bliżej – mówi Justyna Gruszecka-Stec, specjalista ds. marketingu.
Kalendarz to prezent dla pracowników i firmy, bo w 2011 r. drukarnia Opolgraf obchodzi 60-lecie swojej działalności.
Fotografie do kalendarza wykonał Tomasz Fryszkiewicz, stylizacją i wizażem zajęła się Wiktoria Maj.
Strefa Biznesu: Coraz więcej chętnych na kredyty ze zmienną stopą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?