Opole pochwali się swoją strategią rozwoju

Redakcja
Strategia Opola ma być przetłumaczona i wydana w pierwszej połowie 2013 roku.
Strategia Opola ma być przetłumaczona i wydana w pierwszej połowie 2013 roku. Sławomir Mielnik
Elegancka broszura trafi do mieszkańców, inwestorów, a także do opolskich parlamentarzystów.

31 tysięcy złotych ma kosztować druk oraz tłumaczenie na języki obce nowej strategii miasta na lata 2012-2020. Do tej pory ratusz żadnego swojego dokumentu nie traktował w ten sposób.

Teraz chce się nim pochwalić i to całkiem sporej grupie osób.

- Zamierzamy zlecić wykonanie minimum 400 egzemplarzy w języku polskim oraz 200 w wersji dwujęzycznej (niemieckiej i angielskiej) w formacie eleganckiej broszury. Oczywiście, nie całość, lecz najważniejsze zagadnienia, które są najbardziej interesujące dla czytelników i stanowią "serce" strategii - zastrzega Danuta Wesołowska, naczelnik wydziału ds. europejskich i planowania rozwoju.

Wersja dwujęzyczna będzie skierowana przede wszystkich do potencjalnych inwestorów oraz innych partnerów zagranicznych Opola, w tym miast partnerskich, partnerów w projektach z Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Wersja polska trafi m.in. do bibliotek, rad dzielnic, szkół i uczelni wyższych.

- Naszą strategię będziemy go także przekazywać opolskim parlamentarzystom, przedstawicielom innych samorządów oraz naszym partnerom z Aglomeracji Opolskiej - podkreśla naczelnik Wesołowska.

Strategia ma być przetłumaczona i wydana w pierwszej połowie 2013 roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska