Taki pomysł na reklamowanie się miała jedna z opolskich pizzerii i opolska agencja reklamowa.
Ponad 300 napojów trafiło do kierowców w Opolu w tym czasie.
- Wierzymy, że wydarzenie to stanie się nie tylko skutecznym ochłodzeniem dla opolskich kierowców, ale również miłym akcentem promocyjnym pizzerii Soprano i agencji reklamowej Emblemat - mówi Piotr Wanke z Emblematu.
- To naprawdę za darmo? - dopytywali się kierowcy samochodów, stojących w korku na ulicy Oleskiej, gdy podchodziły do nich hostessy z zimnymi napojami
Uśmiechnięte dziewczyny odpowiadały „tak” i łącznie rozdały 300 napojów. Wśród zaskoczonych kierowców byli i tacy, którzy specjalnie wyjeżdżali z kolejki aut czekających na przejazd skrzyżowaniem, po to, aby jak najszybciej otrzymać napój.
- Super pomysł, dobrze, że ktoś pomyślał o nas w takie upały - oceniał Sławomir Piechura z Opola (na zdjęciu).
- Kierowcy reagowali bardzo sympatycznie, dzięki takim akcjom miasto się ożywia, a przecież o to nam wszystkim chodzi - mówi Piotr Wanke, przedstawiciel agencji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?