Wyróżnienia są szczególnie cenne, gdyż przyznane głosami konsumentów - komentuje Jolanta Kasperska z Itaki. Tytuł „Superbrands Polska” trafił do Itaki już po raz drugi. Tym razem niezależni eksperci z Rady Marek pod uwagę brali jednak nie tylko rozpoznawalność, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siłę więzi z klientami, ale i wyniki internetowego badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie 2 700 osób.
- Także Złoto Godło European Trusted Brands to wyróżnienie przyznane nam ponownie - dodaje Jolanta Kasperska. - Itakę jako biuro podróży najbardziej godne zaufania, w badaniu przeprowadzanym przez Reader’s Digest, najczęściej wskazywali mężczyźni, osoby do 30-tego roku życia oraz posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15-tu.
Itaka to ogólnopolskie biuro podróży, którego główna siedziba mieści się w Opolu.
Konsumenci zdecydowali także, że złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 w kategorii „Biura Podróży” należy się Itace, która kojarzy im się z biurem godnym zaufania, wymarzonymi wakacjami w ciepłych krajach i słonecznymi plażami. Nie bez znaczenia była także ciekawa oferta, jaką posiada biuro, solidność i jakość usług.
Zobacz: Co Itaka robi podczas kryzysu
Laur Konsumenta trafił natomiast do Itaki po raz szósty. Jest on przyznawany na podstawie szeroko zakrojonego sondażu konsumenckiego. Itaka zajęła w nim pierwsze miejsce w kategorii „Biura podróży”, uzyskując jednocześnie dużą przewagę nad konkurencją. - Świadczy to o stałej, wysokiej popularności marki, rozpoznawalności, ale także pozytywnym odbiorze i stabilności. Wszystkie nagrody stanowią kolejny dowód na silną pozycję Itaki na polskim rynku, jako firmy cieszącej się uznaniem, oferującej dobry standard usług i dbającej o relacje z klientem. To również
doskonała motywacja do dalszej pracy. Nie spoczywamy jednak na laurach ani przez chwilę - podkreśla Jolanta Kasperska.
Itaka została też nominowana do konkursu Jakość Roku.
Firma ta też bardzo dobrze radzi sobie w mediach społecznościowych. W kwietniowym raporcie sotrender.com FanPage Itaki znalazł się w gronie stron, o których mówiło się najwięcej!
- Dzięki naszym Sympatykom w wielu miejscach zostaliśmy wymienieni, jako lider: największy procentowy przyrost liczby fanów, a także jako jeden z FanPage’y, gdzie Fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Przy tej okazji
otrzymaliśmy od naszych Klientów mnóstwo zdjęć ze wspólnych podróży, które zaowocowały fantastycznymi „Wirtualnymi wernisażami” na naszej tablicy, za co dziękujemy - mówi Jolanta Kasperska.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?