Opolska Marka 2013. Jury oceniło produkty i usługi

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Dziś jurorzy konkursu regionalnego Opolska Marka oceniali produkty i usługi zgłoszone przez opolskie firmy i instytucje.
Dziś jurorzy konkursu regionalnego Opolska Marka oceniali produkty i usługi zgłoszone przez opolskie firmy i instytucje. Paweł Stauffer
53 zgłoszenia wpłynęły od 43 opolskich firm do konkursu organizowanego przez opolski urząd marszałkowski.

Dziś jurorzy konkursu regionalnego Opolska Marka oceniali produkty i usługi zgłoszone przez opolskie firmy i instytucje. W tym roku wpłynęły 53 zgłoszenia z 43 firm.

- To rekordowa liczba. Przez ostatnie lata zainteresowanie udziałem w konkursie spadało - przyznaje Jolanta Kawecka, zastępca dyrektora Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu opolskiego urzędu marszałkowskiego, organizatora konkursu. - Ożywienie upatrujemy w zmianie regulaminu, w którym wyłoniliśmy jako osobną kategorię mikroprzedsiębiorstwa i właśnie wiele zgłoszeń mamy od takich firm.

Chleb z gogolińskiej piekarni, opolskie ślimaki, tort artystyczny, bombki z pracowni rękodzielniczej, katalog produktów turystycznych - takie między innymi produkty oceniali dziś jurorzy, wśród których znaleźli się przedstawiciele instytucji okołobiznesowych, inspekcji pracy, sanepidu, weterynarii.

- Podliczamy głosy. W przyszłym tygodniu podamy wyniki - zapowiada wicedyrektor Kawecka.

Galę Opolskiej Marki zaplanowano na 4 kwietnia w Opolu. Oprócz pamiątkowych statuetek i prawa używania bezterminowo logo konkursu nagrodami będzie udział w targach branżowych dopasowanych do profilu zwycięzców.

Konkurs organizowany jest po raz jedenasty.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska