Kierunek już od kilku lat cieszy się dużą popularnością, a uczniowie tych klas co roku przygotowują i realizują kampanię reklamową szkoły. W tym roku klasa 3TE postanowiła zrealizować sesję zdjęciową inspirowaną popularnym amerykańskim serialem “Mad Men”, którego. Akcja serialu rozgrywa się w Nowym Jorku na początku lat 60. XX wieku w fikcyjnej agencji reklamowej.
- Młodzież na zajęciach uczy się historii reklamy, kreacji oraz komunikowania się z klientem - mówi Piotr Wójcik, nauczyciel kampanii reklamowej. - Ważne jest, aby zrozumieli jak działa kreacja i jakie są najważniejsze zasady copywritingu. Zachęcam młodzież do aktywności w tej dziedzinie, dużo z nimi rozmawiam i dzięki temu powstają unikatowe projekty, które wyróżniają się na tle konkurencji - podkreśla nauczyciel.
Uczniowie tej klasy postanowili założyć własną agencję o nazwie “TigAir”. Jak wyjaśnia pomysłodawczyni, Julia Rudnik, to zbitka dwóch nazw: tiger i airlines. Szkoła w kampanii reklamowej ukazuje się jako hala odlotów i proponuje edukację w różnych kierunkach, a tygrys wpisany w logo szkoły doskonale oddaje wolę walki i zwycięstwo. Podczas sesji zdjęciowej, uczniowie mogli zobaczyć jak wygląda praca w studio fotograficznym i przyjrzeć się organizacji planu zdjęciowego. Obecnie klasa przygotowuje się do targów edukacyjnych i dni otwartych szkoły.
Przed nimi dużo działań o charakterze promocyjnym, czyli nauka zawodu w praktyce. Tworzenie strategii reklamowej to złożony proces. Nauczyciele chcą pokazać młodym chociaż jego namiastkę. Angażują uczniów w ciekawe projekty - aranżację przestrzeni w szkole, realizację spotów reklamowych, plakatów i ulotek. To część ich przyszłej pracy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?