Proces komercjalizacji hali formalnie rozpoczął się w kwietniu. Jak udało nam się dowiedzieć, choć zapytań konkursowych było wiele, to najlepszą ofertę zaproponował jedyny na Opolszczyźnie autoryzowany dealer marki Toyota, działający na opolskim rynku od 30 lat.
– Gratuluję nowemu sponsorowi tytularnemu i jednocześnie dziękuję, że postanowił wziąć udział w konkursie. Miasto oddaje najfajniejszy obiekt w województwie, z którego skorzystać mogą wszyscy fani sportu bez wyjątku. I o to nam chodziło – mówi prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski.
Obok Okrąglaka, dzisiaj Stegu Areny, to drugi obiekt ze sponsorem tytularnym w Opolu. W ramach tamtej współpracy miasto otrzyma 800 tys. złotych.
Na jaką kwotę opiewa umowa dotycząca Toyota Park? Tego nie wiadomo, bo podpisana na pięć lat umowa, objęta jest tajemnicą.
- Ceny za wypożyczenie obiektu nie są cenami rynkowymi, mają bowiem zachęcać mieszkańców do korzystania z atrakcji. Obiekt z tego powodu nie może na siebie zarobić z przychodów z biletów, a dzięki współpracy z salonem Toyota Szic będzie on bardziej rentowny – tłumaczy prezydent Opola.
Opolski Park Sportu ma ponad 20 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. Znajduje się w nim m.in. boisko o sztucznej nawierzchni trawiastej, boisko wielofunkcyjne ze specjalną nawierzchnią, po której można jeździć na rolkach, miejsce do street workoutu czy pumptrack.
– Zdecydowaliśmy się na udział w konkursie, ponieważ chcemy dodatkowo wypromować naszą markę na Opolszczyźnie, a dodatkowo jako człowiek stąd chciałem dołożyć cegiełkę do rozwoju miasta – wyjaśnia Andrzej Szic.

Inwestycje w powiecie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?