- Wymieniliśmy właściwie wszystkie dotychczasowe elementy w opolskiej sali obsługi klientów - tłumaczy Mariusz Jedynak, członek zarządu nadzorujący pion administracji i zamówień publicznych w opolskim ZUS-ie.
Odział wymienił wszystkie stanowiska do obsługi klienta. Są teraz skrojone według nowego standardu. Jest nowe oświetlenie, system klimatyzacji.
- W zasadzie w tej chwili ta sala będzie spełniała wszystkie najlepsze standardy w kontekście ergonomii takiego obiektu, ale też w kwestie związanej na przykład z opisem alfabetem Braille'a. Wszystkie te elementy zostały tak zabezpieczone, aby każda z osób, która przychodzi do opolskiej placówki ZUS mogła się czuć komfortowo – dodaje Jedynak.
Łatwiej będą mieć także osoby niepełnosprawne
Każdego roku sprawy w sali obsługi w opolskim oddziale ZUS załatwia od 50 do 70 tys. opolan. Jest więcej miejsca, bo powierzchnia sali udostępniona świadczeniobiorcom, przedsiębiorcom i ubezpieczonym zwiększyła się i obecnie jej powierzchnia to niemal 300 m/kw. Klienci będą mogli być obsługiwani przez doradców przy 19. stanowiskach jednocześnie.
- Jednym z priorytetów było dla nas stworzenie komfortowych warunków dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Stąd specjalne ścieżki komunikacyjne, podjazd dla osób z wózkami oraz balustrady z pochwytami. Pozbyliśmy się barier architektonicznych przez montaż automatycznie otwieranych drzwi zewnętrznych do budynku i wewnętrznych do sali. Jest też stanowisko informacji ogólnej z obniżonym blatem. To tylko niektóre z wielu udogodnień, które podniosą praktykę bezpośredniej obsługi mieszkańców naszego regionu - tłumaczy Magdalena Buła, dyrektor oddziału ZUS w Opolu.
Remont po 24 latach
Sala obsługi klientów ZUS w Opolu jest jednym z najnowocześniejszym tego typu miejsc na Opolszczyźnie. Dzięki tej inwestycji usługi na rzecz lokalnej społeczności będą świadczone na najwyższym możliwym poziomie. Kompleksowe zmiany w postaci montażu klimatyzacji, nowej szklanej fasady, poprawa warunków termicznych to elementy, które przysłużą się osobom odwiedzającym to miejsce oraz pracownikom w każdej porze roku.
- Zakładaliśmy, że podczas rocznego remontu nasze usługi się nie uszczuplą i to się udało. Dzięki wysiłkom całej załogi nieprzerwanie i w pełnym zakresie obsługiwaliśmy seniorów, płatników składek czy rodziców. Cieszymy się, że po 24 latach nasza sala zyskała nowoczesny charakter - opowiada Radosław Siczewski, naczelnik wydziału obsługi klientów i korespondencji w opolskim oddziale ZUS.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

HUAWEI Watch Fit 2 Active Czarny
Ekran AMOLED o przekątnej 1.74 cala z ultrawąskimi…
kup teraz

Withings ScanWatch (HWA09-model 3-All-Int)
Withings ScanwatchPierwszy hybrydowy smartwatch z …
kup teraz

Samsung Galaxy Watch5 Pro SM-R920 45mm Czarny
Waga: 46,5 gWymiary: 45,4 x 45,4 x 10,5 mmTyp (dam…
kup teraz

Amazfit GTS 3 Czarny
Amazfit GTS 3 Graphite Black Amazfit GTS 3 to potę…
kup teraz

Amazfit GTR 3 Pro Brązowy
Duży ekran Ultra HD Amoled. Zaprojektowany w klasy…
kup teraz

GARMIN Fenix 7 Srebrno-szary (100254001)
Jest 7 dni w tygodniu, a zegarki z serii fēnix 7 s…
Strefa Biznesu - Ceny samochodów elektrycznych zaczynają spadać.