We wnętrzu zmieniono materiały i kombinacje kolorów tapicerki, koło kierownicy ze spłaszczoną dolną częścią ma obecnie bardziej sportowe kształty. Są też nowe wzory kół i cztery nowe kolory nadwozia (ciemny szary, piaskowy, ciemny brąz i ciemny niebieski).
Nowe koła dostępne w RAV4 to 18-calowe pięcioramienne koła dla wersji X i 17-calowe dla pozostałych wersji. Zmodernizowana RAV4 wykorzystuje silniki z nowego Avensisa. Moc silnika 2.0 Valvematic 158 KM (116kW) oznacza wzrost o 4% w stosunku do poprzednika i maksymalny moment obrotowy 196Nm przy 4000 o/m. Zmniejszone zostało o 5% średnie zużycie paliwa, które obecnie wynosi 8,1 l/100 km. Nabywca ma do wyboru sześciostopniowa przekładnię manualną lub bezstopniowa CVT, która zastąpiła czterostopniowy automat.
Moc i moment obrotowy zmodernizowanego silnika 2.2 D-4D są o 10% wyższe (było 136 a jest 150 KM i 340Nm przy 2000-2800 o/m). Standardowo jednostka wyposażona jest w filtr cząsteczek stałych oraz sześciostopniową manualną lub sześciostopniową przekładnię automatyczną.
Nowością jest też możliwość zakupu RAV4 z napędem tylko na przednia oś z silnikiem benzynowym 2.0 Valvematic. We wnętrzu mamy nową kierownicę ze zintegrowanymi przyciskami do obsługi systemu audio i Bluetooth. Wyposażenie standardowe wszystkich wersji jest teraz bogatsze i pojawiły się nowe opcje jak zmieniarką na sześć CD, ekran dotykowy (6.5") z systemem nawigacji i Bluetooth i kamera ułatwiająca parkowanie tyłem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?