reklama

Otwarcie nowego sklepu w CH Turawa

trafficZaktualizowano 
Właśnie został otwarty w Opolu nowy sklep z odzieżą dla dzieci - Reporter Young. Sklep mieści się w Centrum Handlowym Turawa Park w Zawadzie i jest jedynym sklepem tej marki w regionie.

Do kogo konkretnie skierowana jest oferta tej marki?

- Oferujemy ubrania dla dziewczyn i chłopców od 122 cm do 176 cm. Nasi kliencie nie są już małymi dziećmi. Mająb świadomość tego, w co się ubierają, wiedzą co im się podoba i w czym dobrze się czują. Reporter Young odpowiada na potrzeby dzieci i ich rodziców oferując asortyment w pełni dedykowany nastolatkom.

-Czy marka długo istnieje już na rynku?

- Doświadczenie w branży odzieżowej zdobywaliśmy na przestrzeni ponad dziesięciu lat. W tym czasie udało nam się otworzyć 115 sklepów na terenie całej Polski. Z każdym miesiącem liczba ta powiększa się o kolejne, nowe lokalizacje.

- Co wyróżnia firmę na tle innych marek?

-Wizytówką firmy jest bez wątpienia niepowtarzalny design. Duży nacisk kładziemy na to, aby nasze ubrania były nie tylko modne i oryginalne, ale też wygodne i wytrzymałe na dziecięce użytkowanie. Ważne jest dla nas przede wszystkim zadowolenie klientów. Ubrania muszą się sprawdzać zarówno w szkole, jak i po za nią.
Reporter Young to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów, która została stworzona z myślą o dzieciach w wieku 7-13 lat. Oferowane kolekcje mają podkreślać ich wyjątkowość i dodawać pewności siebie. Co ważne w naszych ubraniach można wybrać się zarówno na trening, jak i na uroczyste przyjęcie. Celem marki jest to, aby każdy nasz klient mógł za jej pośrednictwem w pełni wyrazić siebie i aby w każdej sytuacji czuł się pewnie, wygodnie i bez żadnych ograniczeń.

- Czy współpracujecie z kimś znanym? Kogo angażujecie do promowania waszej marki?

Obecnie twarzą naszej marki, kolekcji jesień-zima 2015/16, jest Angele Villanueva – znana z telewizyjnego talent show dla dzieci. Wcześniej współpracowaliśmy z Adamem Zdrójkowskim – aktorem. Do naszych kampanii reklamowych i sesji fotograficznych angażujemy też naszych klientów. Co najmniej dwa razy w roku organizujemy castingi, z których wyłaniamy ciekawe osoby i zapraszamy do współpracy. Szukamy dzieci z oryginalną urodą , charakterem i talentami, które są żywym obrazem naszej marki.

- Czy oprócz sprzedaży ubrań i dodatków proponujecie coś więcej swoim klientom?

Staramy się aby nasza marka miała swoją duszę – społeczność. Chcemy, aby ubrania były głównym ale nie jedynym elementem relacji między naszymi klientami. Regularnie organizujemy różnego rodzaju akcje specjalne, gry, zabawy i konkursy. Wiemy, że otaczająca nas rzeczywistość jest bardzo dynamiczna, często nie ma czasu na proste rzeczy. Chcemy naszymi działaniami spowodować aby choć na chwilę zwolnić , zrobić coś samodzielnie – włączyć kreatywność. Dlatego te wszystkie akcje – konkursy. Oczywiście nie działamy non profit i aby realizować nasze społeczne działania musimy realizować sprzedaż. Chcielibyśmy, aby jak najwięcej klientów mogło korzystać z naszej oferty. Staramy się ułatwić i uatrakcyjnić sprzedaż poprzez różnego rodzaju promocje. Na ten przykład warto wspomnieć o obecnie trwającej MID SEASON SALE, czyli czasowej wyprzedaży do -50% na wybrany asortyment, czy też akcji „kurtka” polegającej na uzyskaniu rabatu 50% na drugą rzecz jeśli dokona się zakupu kurtki z kolekcji jesień-zima 2015. Jak wspomniałam naszym oczkiem w głowie jest zadowolony klient dlatego też, przez cały rok dzieciaki mogą skorzystać u nas ze specjalnej URODZINOWEJ PROMOCJI – każdy, kto w dniu swoich urodzin odwiedza nasz sklep otrzymuje od nas w prezencie rabat -25% na zakupy. W najbliższym czasie planujemy też świąteczną promocję – zwariowaną zabawę, nie chcielibyśmy jednak teraz zdradzać szczegółów. O wszystkich naszych promocjach, akcjach specjalnych i konkursach informujemy na bieżąco na naszej stronie internetowej www.reporteryoung.pl, oraz na profilu na facebooku.

Mamy nadzieję, że sklep się zostanie pozytywnie odebrany w Opolu i zyska szerokie grono stałych klientów. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu w CH Turawa Park.

Rozmawiała:
Monika Andrychowicz - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Reporter Young

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3