Otwarcie nowego sklepu w CH Turawa

traffic
Właśnie został otwarty w Opolu nowy sklep z odzieżą dla dzieci - Reporter Young. Sklep mieści się w Centrum Handlowym Turawa Park w Zawadzie i jest jedynym sklepem tej marki w regionie.

Do kogo konkretnie skierowana jest oferta tej marki?

- Oferujemy ubrania dla dziewczyn i chłopców od 122 cm do 176 cm. Nasi kliencie nie są już małymi dziećmi. Mająb świadomość tego, w co się ubierają, wiedzą co im się podoba i w czym dobrze się czują. Reporter Young odpowiada na potrzeby dzieci i ich rodziców oferując asortyment w pełni dedykowany nastolatkom.

-Czy marka długo istnieje już na rynku?

- Doświadczenie w branży odzieżowej zdobywaliśmy na przestrzeni ponad dziesięciu lat. W tym czasie udało nam się otworzyć 115 sklepów na terenie całej Polski. Z każdym miesiącem liczba ta powiększa się o kolejne, nowe lokalizacje.

- Co wyróżnia firmę na tle innych marek?

-Wizytówką firmy jest bez wątpienia niepowtarzalny design. Duży nacisk kładziemy na to, aby nasze ubrania były nie tylko modne i oryginalne, ale też wygodne i wytrzymałe na dziecięce użytkowanie. Ważne jest dla nas przede wszystkim zadowolenie klientów. Ubrania muszą się sprawdzać zarówno w szkole, jak i po za nią.
Reporter Young to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów, która została stworzona z myślą o dzieciach w wieku 7-13 lat. Oferowane kolekcje mają podkreślać ich wyjątkowość i dodawać pewności siebie. Co ważne w naszych ubraniach można wybrać się zarówno na trening, jak i na uroczyste przyjęcie. Celem marki jest to, aby każdy nasz klient mógł za jej pośrednictwem w pełni wyrazić siebie i aby w każdej sytuacji czuł się pewnie, wygodnie i bez żadnych ograniczeń.

- Czy współpracujecie z kimś znanym? Kogo angażujecie do promowania waszej marki?

Obecnie twarzą naszej marki, kolekcji jesień-zima 2015/16, jest Angele Villanueva – znana z telewizyjnego talent show dla dzieci. Wcześniej współpracowaliśmy z Adamem Zdrójkowskim – aktorem. Do naszych kampanii reklamowych i sesji fotograficznych angażujemy też naszych klientów. Co najmniej dwa razy w roku organizujemy castingi, z których wyłaniamy ciekawe osoby i zapraszamy do współpracy. Szukamy dzieci z oryginalną urodą , charakterem i talentami, które są żywym obrazem naszej marki.

- Czy oprócz sprzedaży ubrań i dodatków proponujecie coś więcej swoim klientom?

Staramy się aby nasza marka miała swoją duszę – społeczność. Chcemy, aby ubrania były głównym ale nie jedynym elementem relacji między naszymi klientami. Regularnie organizujemy różnego rodzaju akcje specjalne, gry, zabawy i konkursy. Wiemy, że otaczająca nas rzeczywistość jest bardzo dynamiczna, często nie ma czasu na proste rzeczy. Chcemy naszymi działaniami spowodować aby choć na chwilę zwolnić , zrobić coś samodzielnie – włączyć kreatywność. Dlatego te wszystkie akcje – konkursy. Oczywiście nie działamy non profit i aby realizować nasze społeczne działania musimy realizować sprzedaż. Chcielibyśmy, aby jak najwięcej klientów mogło korzystać z naszej oferty. Staramy się ułatwić i uatrakcyjnić sprzedaż poprzez różnego rodzaju promocje. Na ten przykład warto wspomnieć o obecnie trwającej MID SEASON SALE, czyli czasowej wyprzedaży do -50% na wybrany asortyment, czy też akcji „kurtka” polegającej na uzyskaniu rabatu 50% na drugą rzecz jeśli dokona się zakupu kurtki z kolekcji jesień-zima 2015. Jak wspomniałam naszym oczkiem w głowie jest zadowolony klient dlatego też, przez cały rok dzieciaki mogą skorzystać u nas ze specjalnej URODZINOWEJ PROMOCJI – każdy, kto w dniu swoich urodzin odwiedza nasz sklep otrzymuje od nas w prezencie rabat -25% na zakupy. W najbliższym czasie planujemy też świąteczną promocję – zwariowaną zabawę, nie chcielibyśmy jednak teraz zdradzać szczegółów. O wszystkich naszych promocjach, akcjach specjalnych i konkursach informujemy na bieżąco na naszej stronie internetowej www.reporteryoung.pl, oraz na profilu na facebooku.

Mamy nadzieję, że sklep się zostanie pozytywnie odebrany w Opolu i zyska szerokie grono stałych klientów. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu w CH Turawa Park.

Rozmawiała:
Monika Andrychowicz - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Reporter Young

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska